#1
fok toch een end heen ,, met dat +1,,KurikintonFox zei:+1plantenbak zei:hadde maar moeten legaliseren.. hoefde hij ook niet te smokkelen![]()
alleen maar oordelen ,, is dat wat je kan,,
je vind jezelf zeker een dikke 10 waard..,
egotripper//,, je mag niet over me straatje gaan,,
katje zal je krabben ,,
