#1
Hallo,
samen met een vriend heb ik al verschillende jointjes gerookt. Het effect bevalt ons dus we zijn wel nieuwsgierig naar wat meer. Ons probleem is echter dat we beiden geen rokers zijn en het "roken op de longen" bij ons moeilijk verloopt en met heel wat hoesten gepaard gaat. We zijn daarom op zoek naar een alternatief waarbij het gebruiken van wiet wat aangenamer gaat. Hierover heb ik enkele vragen:
1) Een mogelijk alternatief dat ik op dit forum gevonden heb, is een waterpijp. Ik heb zo'n Turkse waterpijp waar je fruittabak en een kooltje moet inleggen. Zou ik in plaats van de tabak hier ook wiet in kunnen leggen?
2) Zo ja, gaat het roken met een waterpijp dan écht aangenamer aanvoelen dan het roken met een joint? Moet ik hier dan puur wiet inleggen of mengen met fruittabak? En moet de wiet dan verkruimeld worden zoals bij joints of gewoon onverkruimeld laten?
3) Ga ik meer of minder wiet nodig hebben in een waterpijp dan in een joint? Het zou immers spijtig zijn als we veel grotere hoeveelheden wiet nodig zouden hebben voor het zelfde effect.
4) Een ander alternatief dat ik gevonden heb, is het roken van pure joints. Is dit wel iets voor "beginners"? Ik denk namelijk dat je dan toch zeker 1 gram wiet in je joint moet steken en dat is voor ons waarschijnlijk nog wat te "hoog" gegrepen
Zo, dat waren mijn vragen momenteel denk ik.
Alvast bedankt
samen met een vriend heb ik al verschillende jointjes gerookt. Het effect bevalt ons dus we zijn wel nieuwsgierig naar wat meer. Ons probleem is echter dat we beiden geen rokers zijn en het "roken op de longen" bij ons moeilijk verloopt en met heel wat hoesten gepaard gaat. We zijn daarom op zoek naar een alternatief waarbij het gebruiken van wiet wat aangenamer gaat. Hierover heb ik enkele vragen:
1) Een mogelijk alternatief dat ik op dit forum gevonden heb, is een waterpijp. Ik heb zo'n Turkse waterpijp waar je fruittabak en een kooltje moet inleggen. Zou ik in plaats van de tabak hier ook wiet in kunnen leggen?
2) Zo ja, gaat het roken met een waterpijp dan écht aangenamer aanvoelen dan het roken met een joint? Moet ik hier dan puur wiet inleggen of mengen met fruittabak? En moet de wiet dan verkruimeld worden zoals bij joints of gewoon onverkruimeld laten?
3) Ga ik meer of minder wiet nodig hebben in een waterpijp dan in een joint? Het zou immers spijtig zijn als we veel grotere hoeveelheden wiet nodig zouden hebben voor het zelfde effect.
4) Een ander alternatief dat ik gevonden heb, is het roken van pure joints. Is dit wel iets voor "beginners"? Ik denk namelijk dat je dan toch zeker 1 gram wiet in je joint moet steken en dat is voor ons waarschijnlijk nog wat te "hoog" gegrepen
Zo, dat waren mijn vragen momenteel denk ik.
Alvast bedankt
