Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizers

Vaporizers

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
evert verdamper = hemels :grin:

hier in utrecht bij 'tgrasje heben ze er ook 1.
Als ik later genoeg centjes heb.....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga met wat mensen naar Amsterdam van het weekend...en we willen wel is een vaporizer proberen...nou heb ik gehoord dat ze die in enkele coffeeshops hebben...

iemand enig idee welke coffeeshops in amsterdam een vaporizer hebben?

thx :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coffeeshop Any Day
Korte Kolksteeg 5
1012 SK Amsterdam
Tel: 020-4208698

Daar kan je de verdamper van evert proberen en kopen, heb je meteen de beste te pakken :wink:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
En... hoe was het? :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
timmaniac zei:
evert verdamper = hemels :grin:

hier in utrecht bij 'tgrasje heben ze er ook 1.
Als ik later genoeg centjes heb.....
Klik om te vergroten...
Het grasje, das toch die undercover hippieshop?
Weet je hoelang wij erover gedaan hadden om die te vinden :P
Staat niet echt duidelijk aangegeven, je moet em herkennen aan een groene luifel ofzo :P
Hebben er wel goeie weed/hasj.. :stoned:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
timmaniac zei:
evert verdamper = hemels :grin:

hier in utrecht bij 'tgrasje heben ze er ook 1.
Als ik later genoeg centjes heb.....
Klik om te vergroten...
Het grasje, das toch die undercover hippieshop?
Weet je hoelang wij erover gedaan hadden om die te vinden :P
Staat niet echt duidelijk aangegeven, je moet em herkennen aan een groene luifel ofzo :P
Hebben er wel goeie weed/hasj.. :stoned:
Klik om te vergroten...

ja!!

eerste keer dat ik er naartoe ging met een maat, ook 3 keer voorbij gefietst .
Echte insider shop met zeer vriendelijke mensen/ goeie sfeer, goed assortiment, en dikke voordeelzakken.
Ook een voordeel is dat je gewoon lekker je eigen eten en drinken mag nuttigen.
aanradertje dus :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."