Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet in duitsland

wiet in duitsland

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
donatelloLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga begin juni naar een rockfestival met een kameraad (rock am ring).
zou ik het riskeren om 2 of 3 gram mee te nemen na daar want heb gehoord dat ze daar geen onderscheid maken tussen eigen gebruik en dealen?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Duitsland zijn ze inderdaad wel veel strenger, voor 2 a 3 gram zullen ze je wel op pakken. Maar op zo'n festival word er niet actief naar gezocht. Heb zelf afgelopen jaar naar Wacken Open Air, ook in Duitsland, een aantal gram soft drugs mee genomen. Geen enkel probleem gehad.

Maargoed wij waren dan met de auto, en hebben dit natuurlijk zorgvuldig verpakt en verstopt in de auto. Van vrienden heb ik gehoord dat er soms wel drugs controles zijn bij het openbaar vervoer. Dus geen wiet mee nemen als je met de trein gaat. :wink:

Veel plezier op het festival, ik blijf dit jaar kwa festivals waarschijnlijk gewoon lekker in Nederland. Heel misschien België.
d
donatelloLid
01-01-2024, 00:00
#3
we gaan met de auto dus het zal dan wel geen probleem zijn als ik het goed verpak en in men broekzak steek om eventueel weg te gooien
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
pas daar toch maar mee op, misschien hoef je zelfs niks mee te pakken en kan je het
gewoon ''illegaal'' daar op dat festival wat kopen, waarsschijnlijk wel.
succes
d
donatelloLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja das wel een stuk veiliger alleen wrs wel van slechtere kwaliteit en een stuk duurder

we nemen in ieder geval genoeg drank mee dus moest er niks te vinden zijn wat de moeite waard is hebben we toch ne goede totaal legale plaatsvervanger :)
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#6
prima bier daar- dus drank meenemen lijkt me nogal veel extra werk...
van duits bier wordt je echt relaxed....

misschien ist handiger om spacecake te bakken of zo...
space chocolade etc...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."