Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOuderschap en blowen

Ouderschap en blowen

21 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
wave zei:
Ik zou het verschrikkelijk vinden, als de situatie, welke dan ook, beter had kunnen verlopen als ik niet had geblowed ten koste van mijn kind/kinderen.
Dan moet je misschien alleen blowen als het kind uit logeren is, of als een van de ouders het niet doet, of als je als ouders een dagje weg gaat ofzo?
Klik om te vergroten...
Ja, dat probleem heb ik ook wel een beetje gehad, zeker in het begin. Dan dacht ik, ja ik moet straks wel gewoon kunnen autorijden als het nodig is. Ik ging dat na een tijdje wel wat meer relativeren. Uiteindelijk moet je als ouder niet vergeten dat je zelf ook een leven hebt. Alles draait sowieso al om het kind vanaf het moment dat het geboren is. Als je dan niet af en toe even een momentje voor jezelf opzij zet is dat niet gezond, wat mij betreft.

Er is trouwens natuurlijk wel een verschil tussen een beetje blowen en een filmpje kijken of zwaar trippend door het huis zwalken.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
"Er is trouwens natuurlijk wel een verschil tussen een beetje blowen en een filmpje kijken of zwaar trippend door het huis zwalken."

Dat is waar.
Maar het zou me soms toch niet lekker zitten misschien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."