#1
Ja, dat probleem heb ik ook wel een beetje gehad, zeker in het begin. Dan dacht ik, ja ik moet straks wel gewoon kunnen autorijden als het nodig is. Ik ging dat na een tijdje wel wat meer relativeren. Uiteindelijk moet je als ouder niet vergeten dat je zelf ook een leven hebt. Alles draait sowieso al om het kind vanaf het moment dat het geboren is. Als je dan niet af en toe even een momentje voor jezelf opzij zet is dat niet gezond, wat mij betreft.wave zei:Ik zou het verschrikkelijk vinden, als de situatie, welke dan ook, beter had kunnen verlopen als ik niet had geblowed ten koste van mijn kind/kinderen.
Dan moet je misschien alleen blowen als het kind uit logeren is, of als een van de ouders het niet doet, of als je als ouders een dagje weg gaat ofzo?
Er is trouwens natuurlijk wel een verschil tussen een beetje blowen en een filmpje kijken of zwaar trippend door het huis zwalken.