#1
ik rook de laatste tijd enorm veel wiet. ik ben dagenlang stoned en snap dat dit niet goed is. nu was ik gister begonnen met te minderen. maar ik werd enorm agressief in de avond, wat weer over ging na een joint en weer terug kwam in de ochtend.
Nu heb ik zelf genoeg reden om boos te worden op alles,maar zou het misschien komen door de wiet?? dat ik er echt ZO verslaafd aan ben?
Nu heb ik zelf genoeg reden om boos te worden op alles,maar zou het misschien komen door de wiet?? dat ik er echt ZO verslaafd aan ben?