Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote aanrader :D

Grote aanrader :D

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grote aanrader hier mensjes.. Neem ~0,8-1 gram harde bruine hasj. Breek dit in kleine stukjes.

Zet een pannetje op het vuur met daarin 600 ml melk. Deponeer wat kaneel, de hasj, een half flesje AH rum-aroma (echte rum kan ook, maar een dure fles rum kopen als je een keer hasjchocomel maakt, tenzij je rum lekker vindt, is een beetje overbodig. En voor de jongeren, 'tis goedkoper xD.), pure cacao, en rietsuiker.

Laat dit 10 minuten op laag vuur verwarmen terwijl je het omroert en evt. aangeklitte cacao stukmaakt met een polle pel. Laat 5 minuten afkoelen, en drink samen met iemand op, 2 mokken zijn te veel van het goede.

Wacht ~anderhalf uur - welcome to the stoned tempest. Zware chillmode hier nu op het moment :stoned:. Echt highe stonedheid, muziek klinkt tien keer mooier, en shit is chill. Misschien is't ook wat sterker omdat ik nu mss 1-2 keer per maand blow, en dan met mate.

:stoned:

Stone ze.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat dit een bekend concept is afgezien van de rum.

Voor 'beginnende' blowers zou ik dit echter af raden, orale inname van wiet/hasj kan nog weleens wat heftiger zijn dan je verwacht.

Chillse verder!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben de laatste maanden nauwelijks aan't blowen, eens in de zoveel weken, en dit beviel me prima :). Dus extreem sterk is het niet denk ik. Een (dagelijks) blowende vriend waar ik het mee dronk vond het "wel relaxt" en was ook niet erg ver heen. Maar je kan het natuurlijk sterker of zwakker maken naar keuze :).

Die rum is vooral voor de smaak, het heeft geen toegevoegde waarde qua werking.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Die rum is vooral voor de smaak, het heeft geen toegevoegde waarde qua werking.
Klik om te vergroten...

Alcohol en thc versterken elkaar toch?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
SittaMan zei:
Angramar Temenos zei:
Die rum is vooral voor de smaak, het heeft geen toegevoegde waarde qua werking.
Klik om te vergroten...

Alcohol en thc versterken elkaar toch?
Klik om te vergroten...

Kan zijn, maar je doet geen 50/50 verhouding melk/rum dus qua alcohol zul je er inderdaad niets van merken.

Angramar Temenos zei:
Ben de laatste maanden nauwelijks aan't blowen, eens in de zoveel weken, en dit beviel me prima :). Dus extreem sterk is het niet denk ik. Een (dagelijks) blowende vriend waar ik het mee dronk vond het "wel relaxt" en was ook niet erg ver heen. Maar je kan het natuurlijk sterker of zwakker maken naar keuze :).

Die rum is vooral voor de smaak, het heeft geen toegevoegde waarde qua werking.
Klik om te vergroten...

Oke dat kan, maar jij bent ook behoorlijk wat gewend ook naast thc.
Ik weet nog goed, mijn eerste keer wiet was in een space cake. Gewoon van de shop dus niet super sterk ofzo, en ik ben nog nooit zo stoned geweest en vond het zelf super heftig. Daarom raad ik beginnende blowers aan eerst een beetje te proberen ed. en niet meteen een halve gram oraal innemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."