Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPara..

Para..

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent nooit de enige in iets. Er is altijd minimaal 1 ander die hetzelfde ervaart. =p
B
BiosphreakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
toch al bedankt voor het reageren, ben ik dus niet de enige die het heeft.
B
BiosphreakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi, ik ben nieuw hier op het forum :P
maar goed, direct terzake.
vroeger rookte ik dagelijks een paar joints +- 5
daarna ben ik een tijd gestopt geweest, ongeveer 6 maanden.
maar sindsdien ik terug begonnen ben heb ik altijd problemen gehad...
hartkloppingen,misselijk,..
als ik nu nog maar een paar trekjes neem word ik echt al knetter :(
en soms word ik erg para, heeft iemand hier ervaring mee?
wat kan ik doen zodat ik terug normaal high word en niet misselijk of dergelijke?

alvast bedankt :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heh. Ik heb hetzelfde, soort van. als ik een 1-3 hijsen van een wietjoint neem, ongeacht wat voor wiet lig ik binnen de kortste keren ertens in een hoekje van de kamer in m'n eige kots te stikke. Terwijl ik toch een jaartje vol op geblowd heb, dit veranderde bij mij eigelijk van de een op de andere dag. Ik heb me ook gewoon voorgenomen dat mijn lichaam er zelf een afweersysteem voor ontwikkeld heeft. Zelfde als dat een maat van me al misselijk wordt alsie paddo's ziet. terwijl ie 't toch heerlijk vind om te trippe.

Ik weet eigelijk niet of hier verder iets aan gedaan kan worden helaas. ;> sorry.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde. Vroeger blowde hij regelmatig. Hij is nu gestopt en als hij weer eens een hijsje neemt, wordt hij ook para. Een oplossing weet ik niet direct, aangezien hij het om deze reden gewoon niet meer doet..

Misselijk schijn je te kunnen worden van de mix met tabak. Je zou dus een pure joint kunnen proberen of puur roken via een pijp. Verder is het logisch dat je nu een stuk stoneder wordt dan vroeger. Hoe vaker je het gaat doen, hoe sneller je weer op dezelfde manier high wordt.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ImmortalTech zei:
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde. Vroeger blowde hij regelmatig. Hij is nu gestopt en als hij weer eens een hijsje neemt, wordt hij ook para. Een oplossing weet ik niet direct, aangezien hij het om deze reden gewoon niet meer doet..

Misselijk schijn je te kunnen worden van de mix met tabak. Je zou dus een pure joint kunnen proberen of puur roken via een pijp. Verder is het logisch dat je nu een stuk stoneder wordt dan vroeger. Hoe vaker je het gaat doen, hoe sneller je weer op dezelfde manier high wordt.
Klik om te vergroten...

Ik had op het begin juist een redelijke tollerantie welke van de een na andere dag totaal verdween. Persoonlijk denk ik dat of m'n bloeddruk of m'n suikerspiegel, of beide, naar beneden kelderen waardoor ik misselijk wordt. Als ik iets zoets drink of eet is 't redelijk snel weer voorbij. Maar tis nog klote om een 30-45 minute nogal misselijk te zijn.
Al moet ik wel zegge dak zo wel een van m'n vaagste trips heb gehad op de Hasj. Kvoelde me helemaal verkankerd maar toen ik m'n oge dicht deed zag ik net een soort van tekenfuilmpje. Da was zo vaag. totaal anders dan andere CEV's die ik tot dan toe gehad had. =p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."