#1
Welke hasj of wiet je zelf lekker vindt. Ik rook altijd wat voorhanden is. Als je puur rookt is hasj misschien fijner omdat het wat zachter voor je keel is.
Ik merk dat een wietjointje me altijd wat verder de trip in jaagt dan een hasjjointje.
Maar wat je ook doet, geniet ervan!
Ik merk dat een wietjointje me altijd wat verder de trip in jaagt dan een hasjjointje.
Maar wat je ook doet, geniet ervan!
