Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNachtmerrie's oke'... maar voor hoelang?

Nachtmerrie's oke'... maar voor hoelang?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt proberen valeriaan te nemen, dit is een natuurlijk middel dat je lichaam wat rust geeft. Heb ik ook gebruikt toen ik abrupt moest stoppen met cannabis. Helaas werkte 't niet goed voor mij omdat er ook psychotische klachten meespeelde :tearsofjoy:. Was al snel aan de xanax en daarna aan de anti-psychotica.

De valeriaan zal je wel in een wat diepere slaap brengen, misschien dat je dan geen nachtmerries meer hebt of je je hier niet meer van bewust bent.

Maar je kunt 't gewoon bij de apotheker halen, is het proberen waard.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Axxess zei:
Oke' ik ben ook weer eens gestopt met het "voor het slapen gaan sticky", heb dit nu al een aantal keren gedaan en de nachtmerries erna waren voor mij dan ook niet nieuw.

Maar ik heb nu echt het gevoel definitief te stoppen, dit beïnvloed mijn dagelijks leven enorm positief mijn algemene stemming is echt velen malen beter als de jaren daarvoor, plus natuurlijk de rest van de bekende positieve dingen.

Ik zit enken wel met een vraagje; ik ben nu zoon 2 weken 'clean' maar heb nog steeds last van nachtmerries... in het begin werd ik zelfs zwetend wakker, dat neemt nu af maar heb nog wel nachtmerries. Het zijn er zon 2 per nacht... De afgelopen keren dat ik gestopt was hielden de nachtmerries veel korter aan ik denk een kleine week, wat kan de reden zijn van de aanhoudende intensieve dromen?

Heb zoon 3 a 4 jaar bijna dagelijks een jointje gerookt voor het slapen gaan, met zoals ik al zij af en toe een tussepoze van een maand.

Ohja de laatst tijd rookte ik wel hash ipv wiet... weet niet of dat er mee te maken kan hebben.

mvg. Axxess
Klik om te vergroten...

Flink sporten in de gym en daarna lekkere sauna pakken en zorgen dat je al die gore zooi uit je lichaam zweet. Ik had hierdoor maar 2 dagen last van nachtmerrie's of dit met het sporten te maken heeft gehad geen idee maar je lichaam voelt direct schoner aan:wink:
M
MartinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik droom eigenlijk nooit, althans weet er niks meer van..
Ik zeg ook niet dat je dingen weggestopt heb, maar dat er iets in het verleden nog speelt..

Hoe dan ook:

Het zal toch wel ergens vandaan komen, misschien overwerkte fantasie..
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke' ik ben ook weer eens gestopt met het "voor het slapen gaan sticky", heb dit nu al een aantal keren gedaan en de nachtmerries erna waren voor mij dan ook niet nieuw.

Maar ik heb nu echt het gevoel definitief te stoppen, dit beïnvloed mijn dagelijks leven enorm positief mijn algemene stemming is echt velen malen beter als de jaren daarvoor, plus natuurlijk de rest van de bekende positieve dingen.

Ik zit enken wel met een vraagje; ik ben nu zoon 2 weken 'clean' maar heb nog steeds last van nachtmerries... in het begin werd ik zelfs zwetend wakker, dat neemt nu af maar heb nog wel nachtmerries. Het zijn er zon 2 per nacht... De afgelopen keren dat ik gestopt was hielden de nachtmerries veel korter aan ik denk een kleine week, wat kan de reden zijn van de aanhoudende intensieve dromen?

Heb zoon 3 a 4 jaar bijna dagelijks een jointje gerookt voor het slapen gaan, met zoals ik al zij af en toe een tussepoze van een maand.

Ohja de laatst tijd rookte ik wel hash ipv wiet... weet niet of dat er mee te maken kan hebben.

mvg. Axxess
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
had ik ook,bij mij ging het gwn vanzelf over
M
MartinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kreeg op den duur angstaanvallen ipv. lekker slapen..
Houdt wel een keertje op, heb wel medicijnen met Quetiapine (anti psychotica)

Blijf je er last van houden, toch eens naar de huisarts toe.
Misschien zit er wel iets uit het verleden (zoals bij mij) dwars..
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nooit dingen weg gestopt met mijn blowgedrag....

De nachtmerries gaan voornamelijk om dingen waar ik veel om geef; zoals mn auto / leuke festivals / etc. het slaat eigenlijk nergens op en zijn puur willekeur... De dingen die er gebeuren slaan trouwens ook nergens op :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."