Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGruis in spacecake?

Gruis in spacecake?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pxmzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil binnenkort mijn eerste eigen spacecake bakken, maar weet niet wat ik erin moet doen.
Als ik blow vind ik gruis echt niet relaxed, maar maakt dat heel veel uit in een cake?
Het is toch echt wel een stuk goedkoper dan gewoon wiet namelijk...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
jup, gruis is geschikt.

Wel kan het zijn dat je iets meer 'stukjes' in je cake hebt omdat sommige deeltjes te klein zijn om uit je boter te kunnen zeven.
p
pxmzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm ik was eigenlijk van plan om wiet in het beslag te gooien, leek me makkelijker dan wietboter. Thanks for the info anyway, misschien probeer ik het dan toch maar met boter. Enig idee of het ook gewoon door het beslag kan?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan door het beslag, maar voor de smaak is het echt af te raden. Het lijkt dan namelijk net of je zand er door heen gegooit hebt.

Ook worden de stoffen beter opgenomen wanneer je er boter van maakt.
p
pxmzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, dan is boter misschien toch een goed idee. Jammer dat ik zelf geen plantjes heb, dan kon ik gewoon knipafval gebruken voor de boter. Nou ja, je moet er wel wat centjes voor over hebben natuurlijk
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
laatst een emmer knipafval gebruikt, was ook lekkere cake...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
pxmzy zei:
Hmm, dan is boter misschien toch een goed idee. Jammer dat ik zelf geen plantjes heb, dan kon ik gewoon knipafval gebruken voor de boter. Nou ja, je moet er wel wat centjes voor over hebben natuurlijk
Klik om te vergroten...

Ach dat tientje gruis..
Als je zelf plantjes zou hebben, dan heb je voor eigen gebruik ook nog genoeg wiet voor in de cake hebben ipv. afval.

cropp zei:
laatst een emmer knipafval gebruikt, was ook lekkere cake...
Klik om te vergroten...

Hoewel sommige grootverbruikers niet. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."