Hallo hallo mede drugsgebruikers!
Ik ken iemand (een chiller) die geel word na het blowen
ikzelf vond het op het eerste gezicht wel grappig, maar na een tijdje
begon ik te beseffen dat het waarschijnlijk niet echt gezond kan zijn...
ik weet dat wanneer je een slecht lever hebt je ook een geel hoofd kunt krijgen,
maar dat dus ook gepaard gaat met een geel gekleurd ook wit (dit heeft hij niet want hij is stoned en heeft dus rode doppen :P ) ook weet ik dat er voor het overgrootste deel aan cannabide receptoren gevestigt is in de lever, wat misschien wel een raar effect kan opleveren in de vorm van een geel gezicht krijgen :P dus mijn vraag aan jullie is: Hoe valt dit te verklaren?
en is dit dan wel gezond(misschien moet ik hem wel naar een doctor verwijzen ofso!)?
ik vraag dit aan jullie omdat jullie meer van drugs afweten dan de gemmidelde doctor en ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen
(+) na wat naslag te hebben gedaan op het drugsforum(op soortgelijk artikel) vond ik dat het te maken heeft met overdosering, terwijl dat bij hem niet het geval is, als hij gewoon 1 jointje heeft gerookt (dus geen overdosering, dus gewoon als hij een beetje tot stoned is) word hij geel (vandaar de alias van hem "Kanarie" :P ) ook is hij niet misselijk op dat moment en voelt zich verder gewoon normaal. een kleine aanvulling maar misschien wel een aanvulling die tot een beter antwoord leidt
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! ik stel het antwoord erg op prijs!.
fijne dag nog verder hea
![:wink:]()
!