Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNY Diesel Haze, Waar haal jij hem?

NY Diesel Haze, Waar haal jij hem?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StreeeeettLid
01-01-2024, 00:00
#1
Titel zegt het um al,

Ik ben een zwaar harde fan van NY haze, vind de smaak echt lekker en is overigens de eerste wietsoort die ik vroeger rookte(uit de shop)

En ben benieuwd waar jullie hem halen en hoe jullie die raten (1-10)


Ik zal maar beginnen :
Tilburg - Toermalijn
Lekkere volle smaak, lange nasmaak
10 E de gram


Nou vertel het maar


Peace
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja zo kan je wel een topic over elke wiet maken

Maarja, ot: NY Diesel is crap wiet, rook dat niet
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmokeMe zei:
Maarja, ot: NY Diesel is crap wiet, rook dat niet
Klik om te vergroten...
:confused: Die die ik heb is anders wel ongelooflijk potent. Maar ik haal die van mijn dealer, niet uit de shop. De haze variant dan want hier gaat het toch over dacht ik.
Trouwens NY Diesel vind ik ook een zeer lekker wietje, ne alsof je je neus in een zak met citrusvruchten stopt. Wat een lekkere geur! :hearteyes:

Ik geef dit wietje een 8/10, wat ik zo leuk vind is dat je gewoon op je gemak heel (of half) je joint kan roken zonder iets te voelen en als je dan in je zetel zit word je ineens gecatapulteerd.
Het is ook een spacey stoned vind ik, nie zo een mokerslag effect want ik kan nog redelijk actief zijn.
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#4
je moet gewoon bij de shop halen, dealers zijn niet te vertrouwen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
pannes zei:
je moet gewoon bij de shop halen, dealers zijn niet te vertrouwen.
Klik om te vergroten...

Die van mij wel, is een vriend van me en ik woon in België voor alle duidelijkheid...
Waarom zou ik anders bij een dealer kopen als er op elke hoek een shop staat...
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ooh het is een vriend van je had dat dan meteen gezegd dan heb ik nix gezegd
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
pannes zei:
ooh het is een vriend van je had dat dan meteen gezegd dan heb ik nix gezegd
Klik om te vergroten...

:) Je hebt wel gelijk though van die dealers... (Wel de meeste dan)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind ik niet zo geweldig, liever een crystal diesel dat smaakt wel fruitig.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Vind ik niet zo geweldig, liever een crystal diesel dat smaakt wel fruitig.
Klik om te vergroten...

Nog niet geprobeerd, moet ik onthouden als ik nog eens in Nederland ben.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Smaak is goed maar zo goed vond ik het niet.
Geef mij maar special haze van de lachende paus.

Of een goeie jack herrer. :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk is het nutteloos om zo topics aan te maken want:
-Je weet niet eens zeker dat het NY Haze is dat je koopt want shops kunnen gewoon gelijk welke naam aan een wietje geven
-Het verschilt enorm per persoon, zijn tolerantie, enz..
-Het verschilt ook per shop, kwaliteit, enz...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga naar de dampkring, haal daar van ieder soortje een gram (mag je wel veel geld meenemen :P ) dan heb je een maatstaf per soortje.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Ga naar de dampkring, haal daar van ieder soortje een gram (mag je wel veel geld meenemen :P ) dan heb je een maatstaf per soortje.
Klik om te vergroten...

Stop met je Dampkring verdomme! I'm going to cry in a corner now! :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."