#1
Titel zegt het um al,
Ik ben een zwaar harde fan van NY haze, vind de smaak echt lekker en is overigens de eerste wietsoort die ik vroeger rookte(uit de shop)
En ben benieuwd waar jullie hem halen en hoe jullie die raten (1-10)
Ik zal maar beginnen :
Tilburg - Toermalijn
Lekkere volle smaak, lange nasmaak
10 E de gram
Nou vertel het maar
Peace
Ik ben een zwaar harde fan van NY haze, vind de smaak echt lekker en is overigens de eerste wietsoort die ik vroeger rookte(uit de shop)
En ben benieuwd waar jullie hem halen en hoe jullie die raten (1-10)
Ik zal maar beginnen :
Tilburg - Toermalijn
Lekkere volle smaak, lange nasmaak
10 E de gram
Nou vertel het maar
Peace
