Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoudbaarheidstermijn????

houdbaarheidstermijn????

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gorgonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik vond zojuist in mijn kast een zwarte plastic zak, dichtgeknoopt en wel. na openen bleek er nogal wat lekkers in te zitten. Ik heb kennelijk bijna 2 jaar lang diverse kleine zakjes wiet en stuff bewaard. Dat spul ben ik na mijn verhuizing compleet vergeten.
Het zijn portie-verpakkingen, in een normaal dichtgesealed zakje. Dit zit weer in een grotere dichte sealzak en die weer in een derde sealzak. Luchtdicht zijn ze dus wel geweest. En ook donker weggelegd bijna 2 jaar lang.

kan ik ze nog gebruiken? Ze zijn kurkdroog, dus geen rot ofzo. Ik neem aan dat de wiet niet meer goed is, maar de stuff? Kan ik die bruine rakkers nog lekker oproken?

Wie kan me iets meer vertellen over de houdbaarheidtermijn?
thanks alvast!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zolang er geen rot of schimmel in of op zit kun je alles nog gewoon roken.
Ook de wiet.

Het zal droog zijn, en ietswat scherper in de keel maar zeker nog te roken.
Zeker als het zo verpakt en bewaard is. ( hoewel een sealbag nooit luchtdicht is, ook meerdere over elkaar niet.)
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn beste ervaring ooit met wiet was met WW van zo'n jaar oud. Dus zolang het niet is gaan rotten ofzo, is het misschien zelfs beter dan voordat het in de zak ging :stoned:.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een tak van bijna 10 maanden oud uit een plastic doos halen die totaal niet luchtdicht is en die oproken, de toppen ervan uiteraard, gaat gewoon nog goed is mijn ervaring :grin:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog eigen kweek over van vorige zomer, hangt gewoon droog op zolder. Nog altijd prima te roken:)
g
gorgonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, kijk, je kan alles roken als je wilt.
Maar werkt de shit nog? Doet de THC nog wat het moet doen?

heeft er iemand anders interesse om die shit over te nemen haha?
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
de thc verandert niet of iets dergelijks dus waarom niet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je word er gewoon nog stoned van, bijna geen verschil met verse wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."