Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet gerookt volgende dag nog steeds duizelig

wiet gerookt volgende dag nog steeds duizelig

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
daphne88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
halloo mensen


gister heb ik met een vriendin een joint gerookt..
heb het wel is vaker gedaan maar nooit zoveel
nou ging alles prima werd wel angstig maar dat ging al snel over..

nou 12 uur later de volgende dag ben ik heel duizelig en misselijk is dat wel normaal??
ben beetje panisch want straks hou ik dit een paar dagen zit ik niet echt op te wachten
iemand tips??
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
daphne88 zei:
halloo mensen


gister heb ik met een vriendin een joint gerookt..
heb het wel is vaker gedaan maar nooit zoveel
nou ging alles prima werd wel angstig maar dat ging al snel over..

nou 12 uur later de volgende dag ben ik heel duizelig en misselijk is dat wel normaal??
ben beetje panisch want straks hou ik dit een paar dagen zit ik niet echt op te wachten
iemand tips??
Klik om te vergroten...

Heb je wel goed ontbeten? Misschien is je bloedsuikerspiegel gewoon aan de lage kant nog van de thc.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit mag naar de coffeeshop...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
mattskovic zei:
als ik fruitsapdrink of multivruchtesap word ik altijd minder stoned miss moe je dat maar eens proberen te drinken ofzo

voor de rest niet panikeren dat effect gaat wel weg

greetz mattsk
Klik om te vergroten...

Is nou niet echt een goede tip, aangezien het niet echt waar is. Indirect wel, maar je word er niet minder stoned van.

Hier:
DrippTone zei:
Heb je wel goed ontbeten? Misschien is je bloedsuikerspiegel gewoon aan de lage kant nog van de thc.
Klik om te vergroten...
heb je meer aan.

Die vruchtensap ed. ''werkt'' omdat het je bloedsuikerspiegel terug op peil brengt, en daardoor voel je je minder slap. Dus lijkt het of je minder stoned bent.

@Daphne, gewoon even goed en lekker veel eten ( niet te veel natuurlijk, met je misselijkheid:wink:) En je moet er weer bovenop zijn.

Blijft het echt nog een paar dagen, volg dan het o zo oude advies: Ga even langs je huisarts en vertel hem eerlijk over je gebruik. Je ouders komen niets te weten.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik fruitsapdrink of multivruchtesap word ik altijd minder stoned miss moe je dat maar eens proberen te drinken ofzo

voor de rest niet panikeren dat effect gaat wel weg

greetz mattsk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."