Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabisgebruik in omgeving van minderjarigen..

Cannabisgebruik in omgeving van minderjarigen..

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben dus 19 jaar en ben gisteren tegengehouden door de politie ze hebben dus mijn wiet in beslag genomen + vernietigd voor mijn ogen :openmouth:

ze zijden dus dat ik die wiet bijhad in bijzijn van een vriend die minderjarig was, uiteindelijk hebben ze mij laten gaan en zijden ze dat ik 'veel geluk had' omdat ze ergens anders opgeroepen waren en ze het dus voor 1 keer zo zouden laten.. , Wat zouden ze me eigenlijk in het ergste geval mogen aandoen voor "in het bezit van wiet zijn op een openbare plaats in het bijzijn van een minderjarige" ? :P

Mvg Flowkes.. :wave:
d
drugs r bad mkayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk vrij weinig, ik denk zelfs dat ze jou wiet niet mochten vernietigen, ik bedoel je bent boven de 18 je mag het dus halen bij de shop en dan heb je het dus bij als je net gehaald hebt. Wel weet ik dat je niet buiten een jointje mag gaan staan rollen/roken. Ik weet niet of dit bij jou het geval was :P ??
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt alsof je te maken had met authoritaire eikels. Weinig aan te doen. Ondanks het gedoogbeleid mag je eigenlijk nog altijd niets bij je hebben en kunnen ze het dus in beslag nemen.
Zoals zij handelen is echter niet zoals het hoort, maarja... wat wil je doen. Protesteer je dan verzinnen ze wel wat anders om je te pakken en al klopt dat al helemaal niet... wat wil je doen... het is jou woord tegen het hunne en dat verlies je. Het is dus een kwestie van ondergaan en bedenken dat dit een of twee debielen zijn. gelukkig zijn ze niet allemaal zo

Dat over minderjarige in je omgeving is trouwens wel heel erg ver gezocht. Dat lijkt meer met hun mening te maken te hebben dan met een wet die daaronder ligt (een aanklager of advocaat zal zo'n wet nog wel kunnen vinden, maar zo'n agent echt niet hoor).
t
topnotcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
wel raar, want hier in roermond doet de politie er bijna niks aan, ben zelf ook minderjarig en ten eerste; laten ze me mijn wiet meestal houden en ten tweede; ze mogen het eigenlijk niet afpakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."