#1
Hallo, ik ben dus 19 jaar en ben gisteren tegengehouden door de politie ze hebben dus mijn wiet in beslag genomen + vernietigd voor mijn ogen
ze zijden dus dat ik die wiet bijhad in bijzijn van een vriend die minderjarig was, uiteindelijk hebben ze mij laten gaan en zijden ze dat ik 'veel geluk had' omdat ze ergens anders opgeroepen waren en ze het dus voor 1 keer zo zouden laten.. , Wat zouden ze me eigenlijk in het ergste geval mogen aandoen voor "in het bezit van wiet zijn op een openbare plaats in het bijzijn van een minderjarige" ? :P
Mvg Flowkes..
ze zijden dus dat ik die wiet bijhad in bijzijn van een vriend die minderjarig was, uiteindelijk hebben ze mij laten gaan en zijden ze dat ik 'veel geluk had' omdat ze ergens anders opgeroepen waren en ze het dus voor 1 keer zo zouden laten.. , Wat zouden ze me eigenlijk in het ergste geval mogen aandoen voor "in het bezit van wiet zijn op een openbare plaats in het bijzijn van een minderjarige" ? :P
Mvg Flowkes..
