#1
Ik droog mijn wietjes van de coffeeshop soms wat extra onder een bureau lampje als ze niet echt droog zijn. ong. 10 minutjes. nu had ik wat vraagjes,
verliest mijn wietje nu kwalitijd?
bij hoeveel grade verdampt thc? verdampt het als ik het onder een bureau lampje leg?
Ik heb gelezen dat je wietje onder een bureau lamp slecht van kwalitijd wordt als het echt natte toppe zijn net geknipt en je wilt snel roken, het zelfde als in de magno drogen. maar als de wiet al best droog is, en ik doe een paar topjes onder een bureaulamp 10 minutjes, dat maakt tog niets uit?
Bedankt.
verliest mijn wietje nu kwalitijd?
bij hoeveel grade verdampt thc? verdampt het als ik het onder een bureau lampje leg?
Ik heb gelezen dat je wietje onder een bureau lamp slecht van kwalitijd wordt als het echt natte toppe zijn net geknipt en je wilt snel roken, het zelfde als in de magno drogen. maar als de wiet al best droog is, en ik doe een paar topjes onder een bureaulamp 10 minutjes, dat maakt tog niets uit?
Bedankt.
