Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen op wiet

Trippen op wiet

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
miljowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hield de rook ok bij elke hijs 20 sec in.
Klik om te vergroten...

Het maakt niets uit hoelang je de rook binnen houd de THC word toch in minder dan een seconde opgenomen in je bloed. :wink:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie heeft er hier wel eens getript op wiet? IK vandaag een keer ik had Ketema en WW door elkaar zitten smoken met een puur pijpje. Ik hield de rook ok bij elke hijs 20 sec in.

En ja hoor op een gegeven moment begon ik te trippen. KLeuren zagen er anders uit, straten kregen meer dimensies. Ik liep op een heel bekend stuk maar toch wist ik niet waar ik was. De natuur was kei mooi net of het een heel mooi schilderij was etc etc etc :P Was een leuke ervaraing.

Iemand nog meer hier getript op wiet?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yeah baby, wat is je mening nu over puur roken ten opzichte van wiet met tabak?
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Theupsetter zei:
Yeah baby, wat is je mening nu over puur roken ten opzichte van wiet met tabak?
Klik om te vergroten...


Ik heb nog nooit met tabak gerookt, dus ik kan daar geen mening over geven. Ik rook het puur omdat ik niet verslaafd aan roken wil raken. Ik heb trouwens ook nooit nicotine gerookt.

Maarja ik heb de mazzel dat ik heel erg gevoelig ben voor wiet, bij 0.1 gram voel ik me al redelijk stoned en als ik nog meer pak dan ga ik trippen. Iig dat heb ik met dede combinatie ketema + ww van de pink in Eindhoven. :stoned: Met andere wiet en/of combinaties heb ik het niet.

Ik denk dat het belangrijk is om het goed te laten werken om de rook ogv 30 sec vast in je longen te houden.

Echt alles ziet er zo fucking mooi uit als je aant trippen bent moest er zelfs bijna van janken zo mooi :hearteyes: Net of je in een hogere dimensie bent waar alles perfect is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stunner zei:
Ik heb nog nooit met tabak gerookt.

Ik denk dat het belangrijk is om het goed te laten werken om de rook ogv 30 sec vast in je longen te houden.
Klik om te vergroten...

Mooi zo :smoke: Puur FTW.
Maar de rook zo lang vasthouden helpt niet, De in de rook aanwezig THC is binnen enkele seconden opgenomen door je longblaasjes. Althans volgens onderzoeken naar de rook afkomstig van een jointje dan.
''Pure'' rook bevat natuurlijk meet THC, daar van uitgaand zal het misschien 1 á 2 seconden langer duren. Ik hou dus altijd zo'n 5 seconden aan. Langer inhouden veroorzaakt alleen maar meer teer aanslag, en achterlating van andere rommel.

Edit: Oja, even ontopic: Trippen op wiet, yeah :rock: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."