Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabis & Migraine

Cannabis & Migraine

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
White widow is wel het bekendste ´witte´ soortje.
Echter, dit is toch echt een overheersend indica hybride..

Een Silver Haze of Amnesia zijn een stuk meer sativa.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mede stoners :stoned:

Omdat ik last heb van chronische hoofdpijn/migraine en doe blowen,
Ben ik uit nieuwsgierigheid opzoek gegaan naar welke Wiet er het meeste baat bij mij kan hebben.

Uit alle onderzoek blijkt dat de "Witte" soort met minder thc en meer "COB" inzit (kan verkeerd geschreven zijn) van de Sativa plant, het beste bij mij past.

Nu weet ik best veel over wiet maar juist niet over de plant en over de namen op de lijst,
In de coffeshop.

Bij mij hebben ze alleen deze soorten wiet.

*Silver Haze
*Amnesia Haze
*White Widow
*NLX

Nu de vraag dus.. Welke van die 4 is dus de soort die ik het beste kan roken, en ofc met een pijpje.

Alvast Bedankt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede vraag inderdaad, weet dat bij (sommige) shops de wiet veranderd maar niet de naam. Ik zou het vragen aan de eigenaar/medewerker naar een Sativa plant wietje. Heb nu white widow ook erg licht gekleurd. Zullen ze vast weten lijkt me, of vraag of ze paar zakjes op toonbank kunnen leggen zodat je ziet welke het best lijkt voor je :)
Succes/rookze :stoned:
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#4
True true,

Zal dat morgen eens doen :)

Ik denk persoonlijk dat ook de "White Widow" gewoon het beste voor mij is ivm thc en bocd gehalte.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

Ik heb het na gevraagt, volgens de ene coffeshop is indica weer goed en de ander sativa..

Lekker nuttig dus :confused:

Zou fijn zijn geweest als hier toch iets meer aandacht in gestoken wordt.

Ik hou it gewoon dusver bij white widow.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."