Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare wiet

Rare wiet

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik had vandaag "Geruis" gekocht een gram voor 5euro hier in de coffeshop.

Er zate hier en daar wat kleine topjes en brokjes ertussen.

Toen ik een brokje eruit pakte en het plat maake met mijn aansteker was het erg wit en droog gekleurd... toen ik het wou oppakken brokkelde het uitelkaar en het rook een beetje naar thee..

Het was een groene blok leek gewoon plantaardig tot dat en dat verbaasde mij eigenlijk wel..

Overigens vondt ik de takjes erg plakkerig en glimmend..

iemand enig idee wat it kan zijn?
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Raare wiet

Ben overigens wel stoned, maar ik voel me ook niet erg gezond zeg maar...
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Raare wiet

Je hebt "gruis" gekocht, dat is de algemene verzamelnaam voor het spul wat onder het roostertje ligt waarop de topjes worden gesorteerd, en in de zakjes gestopt( valt door het roostertje heen, en de te kleine topjes ook).

Ook de kruimels onderin de voorraad zakken of transport zakken hebben onderin een beetje kruimelig spul zitten, die voor de verkoop niet zo graag in de zakjes worden gestopt. men wil immers hele topjes zien.

Grote kans dat je een combinatie hebt van de 7 topwietjes, sensimilla's en indica's door elkaar.

je kan het rollen, maar ik noem het "studenten bongsel" (uitgedroogde wiet die naar muffe ogerano ruikt, maar je word er wel stoned van)
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Raare wiet

True true...

Toch ietje meer uitgeven dan :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Raare wiet

Hier in de shop hebben ze bijna altijd gruis van goede kwaliteit.
Vaak is het zelfs sterker omdat er wat meer kristalletjes inzit.

sinslord zei:
Toen ik een brokje eruit pakte en het plat maake met mijn aansteker was het erg wit en droog gekleurd...
Overigens vondt ik de takjes erg plakkerig en glimmend..
Klik om te vergroten...

Wit, plakkerig en glimmend is juist goed.
Het hoort een teken te zijn dat je wiet veel hars bevat.
Er kan natuurlijk mee gerommeld zijn.
Madcat zei:
je kan het rollen, maar ik noem het "studenten bongsel" (uitgedroogde wiet die naar muffe ogerano ruikt, maar je word er wel stoned van)
Klik om te vergroten...

Nogmaals, als je gewoon goede gruis hebt hoort het gewoon naar wiet te ruiken hoor.
En alle wiet is sensimilla.. Dat is gewoon zaadloze wiet, wat oorspronkelijk sativa's zijn. Wat jij denk ik bedoelt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."