kheb het ook enkel op paddotrips gehad.
mischien heb je een blaasontsteking?
#2
Laatste tijd heb ik bijna altijd het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast tijdens het blowen, en dan kijk je maar zit er gelukkig niks.
Maar het gevoel blijft wel irritant want wil gewoon weer rustig ergens kunnen zitten zonder dat gevoel.
iemand enig idee hoe dit kan?
#3
heb het een paar keer onder lsd gehad maar tijdens het blowen, geen idee hoe dat kan
moet je ook echt plassen wnr je dat voelt ?
#4
hmm, vond het zelf ook nogal vaag,
hoef niet te plassen, dus dat is helemaal raar,
misschien toch binnenkort maar is naar de dokter gaan dan,,
bedankt in ieder geval
#5
Idd alleen bij Paddo's en Truffels gehad. Bij mijn laatste keer truffels(white diamonds) voelde ik de hele tijd of ik helemaal nat geregend was ofzo.
Afgaand op deze ervaringen schijnt het vooral voor te komen bij sterkere wiet (misschien een bij effect van een of andere toevoeging) en wanneer mensen hun high als erg space ervaren..
Plassen vóór het opsteken schijnt te helpen bij sommige..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.