Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs toprot slecht voor je??

Is toprot slecht voor je??

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee,

Ik heb 100 gram wiet , waarvan een deel best een beetje rot op zit.

Kan dit kwaad met het roken??
Word er wel gewoon stoned van en hij proeft lekker.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit zou ik je eerder afraden te roken.
Pleur al die toprotdeeltjes eruit en vernietig ze.
Toprot is en blijft een schimmel, is echt niet goed voor de longen lijkt me.
Ergens op dit forum zijn ook al mensen gewaarschuwt geen toprot te roken omdat het gevolgen kan hebben... ( zoek ff dit forum door ).
Ik had er ook last van op me toppen maar heb alles gelijk weggeknipt op aanraden van meerdere mensen, dus als ik jou was zou ik dit ook doen.

grts
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jup, rot eruit halen en wegpleuren.
Als er veel rot tussen zit alles de deur uit.

Het roken van toprot KAN je ziek maken.
Er is niet echt bewijs van, maar ik zou het voor de zekerheid niet doen.

Dat die rot lekker proeft lijkt me onwaarschijnlijk, afgaand op de geur die rotte wiet verspreidt.

Gewoon die stukjes er ruim uitknippen en met de rest (met evt. schimmelspoor restjes) het risico voor lief nemen en dat wel op roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."