Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP! space cake .

HELP! space cake .

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#1
bedankt voor julli hulp , ik heb hier zeker wat aan!!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat we al redelijk wat soorten drugs achter de rug hebben verbaasde mijn vrienden en ik dat we nog nooit space cake hebben gebruikt

Zelf weet ik weing over space cake of de hoeveelheid wiet die we daarvoor moeten gebruiken. dus hierbij de vraag : Hoeveel gr wiet heb je nodig voor een space cake voor ongeveer 8 a 9 man ?

Ik hoop dat julli hier meschien iets meer duidelijkheid over kunnen geven..
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou voor een 1 a 2 grammen per persoon gaan :wink:

Ik zelf heb al enkele keren spacecake gemaakt aan 1 gram per persoon maar ik heb relatief weinig van gevoeld. Enkel de keer dat ik spacecake van knipafval heb gegeten, heb ik ruig getript :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 á 2 gram is vééél te veel wanneer je hem juist bakt.

Als jij, Josh, van 1 gram niets veel gevoeld hebt is er iets mis gegaan.
Ofwel slechte methode gebakken, of gewoon beroerde wiet.

Ga voor 0,5-0,7 gram per persoon.
Voor 8 á 9 personen kom je dan rond de 5 gram wiet te zitten.

Hoe maak je de cake?

Exact hetzelfde als een reguliere cake. Maar in plaats van boter bebruik je (evenveel) wietboter.
Dit maak je door de boter au bain marie (pannetje met boter in een pan met water op het vuur) te laten smelten en daar de wiet (fijn gemaakt) 15-20 minuutjes in laten trekken.
Daarna de wiet eruit zeven en de boter gebruiken volgens het gewone recept van de cake.

succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."