bedankt voor julli hulp , ik heb hier zeker wat aan!!
#2
Omdat we al redelijk wat soorten drugs achter de rug hebben verbaasde mijn vrienden en ik dat we nog nooit space cake hebben gebruikt
Zelf weet ik weing over space cake of de hoeveelheid wiet die we daarvoor moeten gebruiken. dus hierbij de vraag : Hoeveel gr wiet heb je nodig voor een space cake voor ongeveer 8 a 9 man ?
Ik hoop dat julli hier meschien iets meer duidelijkheid over kunnen geven..
#3
ik zou voor een 1 a 2 grammen per persoon gaan
Ik zelf heb al enkele keren spacecake gemaakt aan 1 gram per persoon maar ik heb relatief weinig van gevoeld. Enkel de keer dat ik spacecake van knipafval heb gegeten, heb ik ruig getript
Als jij, Josh, van 1 gram niets veel gevoeld hebt is er iets mis gegaan.
Ofwel slechte methode gebakken, of gewoon beroerde wiet.
Ga voor 0,5-0,7 gram per persoon.
Voor 8 á 9 personen kom je dan rond de 5 gram wiet te zitten.
Hoe maak je de cake?
Exact hetzelfde als een reguliere cake. Maar in plaats van boter bebruik je (evenveel) wietboter.
Dit maak je door de boter au bain marie (pannetje met boter in een pan met water op het vuur) te laten smelten en daar de wiet (fijn gemaakt) 15-20 minuutjes in laten trekken.
Daarna de wiet eruit zeven en de boter gebruiken volgens het gewone recept van de cake.
succes!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.