Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVers van het blok

Vers van het blok

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu een testertje van mijn dealer gekregen, marokkaanse hasj rechtstreeks van het blok. Een van de sterkste hasjsoorten die er is. Sterkte is wel te vergelijken met ice-o-lator en bubble hasj. Maar de smaak is zoo goddelijk. Heerlijk rond en zoetig. Totaal niet zwaar op de keel. Binnenkort een half onsje inslaan. :stoned:


Wie heeft ook wel eens zoeits gehad? Het schijnt pas een weekje in nederland te zijn(dit blok) misschien dat de smaak daarom zo vers en zoet is?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb dat bij me charas gehad die ikzelf gekneed had, jonge nog nooit in me leven zoiets lekkers gerookt! met marrokaanse hasj nog geen ervaring, hoop dat dat blok hier ook voorbij komt :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
ik heb dat bij me charas gehad die ikzelf gekneed had, jonge nog nooit in me leven zoiets lekkers gerookt! met marrokaanse hasj nog geen ervaring, hoop dat dat blok hier ook voorbij komt :)
Klik om te vergroten...
Haha, heb het blok zelf gezien, hij had het nog niet eens in kleinere stukjes gesneden, zo kort was het pas in nederland. Vooral in Amsterdam heb je er veel die het zelf halen/laten halen uit het rifgebergte.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt heerlijk, lekker vers van marokko. enjoy man :stoned:
b
bndmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hb eerlijk gezegd nog nooit goede hasj op straat gekocht. tis altijd crap :(
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je komt op straat ook niet zo vaak verse blokken hasj tegen..

Denk dus ook niet dat papierenvliegtuig dit op straat tegen kwam :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."