#1
Hoi allemaal,
Sinds tijden ben ik weer even knetterstoned. Er zijn per jaar meer seizoenen dan ik blow, dus zoveel weet ik er niet van.
Ik 'space' 'em toch soms compleet anders en ik vroeg of jullie dat ook hebben:
1. Perceptie van tijd. Nee ik bedoel niet "gezelligheid kent geen tijd" hehehe
Ik bedoel zeg maar dat het net lijkt of het onderstel van je lichaam niet zo snel gaat als je bovenlichaam (armen, handen, etc.). Het lijkt dus als ik loop of alles onder mijn heup in tijd langzamer vooruit gaat als mijn bovenlijf. Mijn bovenlijf werkt gewoon vet snel. Maar toch kan het zich niet ontdoen van de andere lichaamshelft ![:wink:]()
2. Geheugen aan/en-uitknop (of hoe je dat gedoe spelt). Het is dan alsof Plankton (die dude uit SpongeBob) het geheugen van de afgelopen tien seconden steeds aan-uit-aan-uit-aan-uit. (correctie: ...zet!)
Dus ik bedoel niet dat slomo gedoe maar snel en langzame tijdsperceptie door elkaar. En ik bedoel ook niet dat geheugenverlies, want het lijkt eerder, voor mijn gevoel, op dementie; zo van *PAM!* "Huh... wat doe ik hier?" en dan paar seconden verder *PAM!* "Owja we hebben dit hele gesprek net tot in detail gevoerd". En dat dan dus constant voor een uur...
En natuurlijk lacherigheid en alsof mijn hoofd sweeft
Lekker dan 
Sinds tijden ben ik weer even knetterstoned. Er zijn per jaar meer seizoenen dan ik blow, dus zoveel weet ik er niet van.
Ik 'space' 'em toch soms compleet anders en ik vroeg of jullie dat ook hebben:
1. Perceptie van tijd. Nee ik bedoel niet "gezelligheid kent geen tijd" hehehe
Ik bedoel zeg maar dat het net lijkt of het onderstel van je lichaam niet zo snel gaat als je bovenlichaam (armen, handen, etc.). Het lijkt dus als ik loop of alles onder mijn heup in tijd langzamer vooruit gaat als mijn bovenlijf. Mijn bovenlijf werkt gewoon vet snel. Maar toch kan het zich niet ontdoen van de andere lichaamshelft 2. Geheugen aan/en-uitknop (of hoe je dat gedoe spelt). Het is dan alsof Plankton (die dude uit SpongeBob) het geheugen van de afgelopen tien seconden steeds aan-uit-aan-uit-aan-uit. (correctie: ...zet!)
Dus ik bedoel niet dat slomo gedoe maar snel en langzame tijdsperceptie door elkaar. En ik bedoel ook niet dat geheugenverlies, want het lijkt eerder, voor mijn gevoel, op dementie; zo van *PAM!* "Huh... wat doe ik hier?" en dan paar seconden verder *PAM!* "Owja we hebben dit hele gesprek net tot in detail gevoerd". En dat dan dus constant voor een uur...
En natuurlijk lacherigheid en alsof mijn hoofd sweeft
Lekker dan 