Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPercepte van tijd door elkaar heen.

Percepte van tijd door elkaar heen.

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Sinds tijden ben ik weer even knetterstoned. Er zijn per jaar meer seizoenen dan ik blow, dus zoveel weet ik er niet van.

Ik 'space' 'em toch soms compleet anders en ik vroeg of jullie dat ook hebben:
1. Perceptie van tijd. Nee ik bedoel niet "gezelligheid kent geen tijd" hehehe :mrgreen: Ik bedoel zeg maar dat het net lijkt of het onderstel van je lichaam niet zo snel gaat als je bovenlichaam (armen, handen, etc.). Het lijkt dus als ik loop of alles onder mijn heup in tijd langzamer vooruit gaat als mijn bovenlijf. Mijn bovenlijf werkt gewoon vet snel. Maar toch kan het zich niet ontdoen van de andere lichaamshelft :wink:

2. Geheugen aan/en-uitknop (of hoe je dat gedoe spelt). Het is dan alsof Plankton (die dude uit SpongeBob) het geheugen van de afgelopen tien seconden steeds aan-uit-aan-uit-aan-uit. (correctie: ...zet!)

Dus ik bedoel niet dat slomo gedoe maar snel en langzame tijdsperceptie door elkaar. En ik bedoel ook niet dat geheugenverlies, want het lijkt eerder, voor mijn gevoel, op dementie; zo van *PAM!* "Huh... wat doe ik hier?" en dan paar seconden verder *PAM!* "Owja we hebben dit hele gesprek net tot in detail gevoerd". En dat dan dus constant voor een uur...

En natuurlijk lacherigheid en alsof mijn hoofd sweeft :mrgreen: Lekker dan :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat van die geheugentoestanden is heel herkenbaar voor mij.
heb het vet veel als ik geblowd heb, soms een gesprek aan het voeren en dan plots zonder boe of bah niet meer weten waarover het ging, echt genant soms. :) , maar dat zal wel bij het stoned zijn horen lijkt me.

grts
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
dat van die geheugentoestanden is heel herkenbaar voor mij.
heb het vet veel als ik geblowd heb, soms een gesprek aan het voeren en dan plots zonder boe of bah niet meer weten waarover het ging, echt genant soms. :) , maar dat zal wel bij het stoned zijn horen lijkt me.

grts
Klik om te vergroten...
Maar het komt net zo snel ook veer terug? Wat lachen is, is als je op de fiets zit en je bent keihard aan het lachen om iets, maar wat ook alweer? Owja ik kwam daar net om de hoek dat van je luisteren. :P En dan die persoon naast je compleet hetzelfde haha :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt voor mij als stereotyp stoner verschijnselen...
Heb het zelf ook wel eens, hoe meer je blowt hoe minder. Althans, zo ervaar ik het.

Elke keer stoned zijn voelt ook anders, en is ook anders.
Er is een andere omgeving, je eigen mindset is anders en je rookt een andere wietsoort.
Allemaal factoren die invloed hebben op de manier hoe jij stoned bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."