#1
Hey ppl,
Ik ben 18 jaar en blow nu een jaar of 3-4..
Al een jaar of 2 blow ik enkel op zaterdag, in een relaxte omgeving.
Ik merk nu al een aantal maanden dat wanneer ik geblowd heb, ik bewust word van mn ademhaling. En ik dan heel (geforceerd) door mn mond ga inademen.
Ik vind dit heel vervelend want het lijkt vaak alsof ik niet genoeg adem krijg..
Hebben meer mensen dit wel eens gehad?
Verder vind ik mezelf een verantwoordelijke blower.. Ik rook alleen met een bepaald groepje met hechte vrienden op een zaterdag avond... Ik rook op zo'n avond wel vaker 5 tot 10 joints (samen)..
Doordeweeks heb ik totaal geen behoefte aan een joint, en ik kan ook gerust een weekend overslaan. Ik word namelijk sowieso socially retarded als ik stoned 'onder de mensen' ben. behalve met mijn vaste groepje dus.
Ik ondervind dus helemaal geen problemen door mijn blowen.
Ik vroeg me af of jullie met een objectieve blik mijn blow gebruik gevaarlijk vinden, omdat ik mezelf dit wel eens afvroeg.
Een laatste vraag..
Ik heb al sinds mijn 12e jaar last van tics, die zich om de tijd op een andere manier uitten. Dit gaat bij mij niet weg, en ik kan er ook goed mee omgaan in het dagelijks leven.. Het is er echter wel!
Ik denk dat ik een lichte vorm van la tourette heb ofzo.
Valt dit te linken aan het gebruik van marihuana?
Dit zijn gewoon even wat random vraagjes waar ik wel eens met iemand over wil praten..
groeten!
Ik ben 18 jaar en blow nu een jaar of 3-4..
Al een jaar of 2 blow ik enkel op zaterdag, in een relaxte omgeving.
Ik merk nu al een aantal maanden dat wanneer ik geblowd heb, ik bewust word van mn ademhaling. En ik dan heel (geforceerd) door mn mond ga inademen.
Ik vind dit heel vervelend want het lijkt vaak alsof ik niet genoeg adem krijg..
Hebben meer mensen dit wel eens gehad?
Verder vind ik mezelf een verantwoordelijke blower.. Ik rook alleen met een bepaald groepje met hechte vrienden op een zaterdag avond... Ik rook op zo'n avond wel vaker 5 tot 10 joints (samen)..
Doordeweeks heb ik totaal geen behoefte aan een joint, en ik kan ook gerust een weekend overslaan. Ik word namelijk sowieso socially retarded als ik stoned 'onder de mensen' ben. behalve met mijn vaste groepje dus.
Ik ondervind dus helemaal geen problemen door mijn blowen.
Ik vroeg me af of jullie met een objectieve blik mijn blow gebruik gevaarlijk vinden, omdat ik mezelf dit wel eens afvroeg.
Een laatste vraag..
Ik heb al sinds mijn 12e jaar last van tics, die zich om de tijd op een andere manier uitten. Dit gaat bij mij niet weg, en ik kan er ook goed mee omgaan in het dagelijks leven.. Het is er echter wel!
Ik denk dat ik een lichte vorm van la tourette heb ofzo.
Valt dit te linken aan het gebruik van marihuana?
Dit zijn gewoon even wat random vraagjes waar ik wel eens met iemand over wil praten..
groeten!