Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je het nog herkennen?

Kan je het nog herkennen?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mainstream kun je wel wat herkennen aan geur of uiterlijk.
Tijdens het roken kun je a.d.h.v. het effect ook wel wat herleiden.

Verder is het gewoon onmogelijk.

Dus ben je geen geoefend blower, dan zul je nooit enig idee hebben.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, daar geef ik je 100% gelijk in! :tearsofjoy:
En dat zal ik doen ook :)
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb op het werk een zakje wiet gevonden was duidelijk uit iemands zak gevallen.
Zo vind je nog is wat leuks als vakkenvuller.

Is het nog mogelijk om te herkennen wat voor wiet het is?
Of is dat echt lastig?
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben geen geoefend blower nee..
Achja, binnenkort er maar is één van gaan draaien met wat vrienden wie wel meer blowen dan mij.
Miss dat hun een idee hebben :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk het niet. Is erg lastig te herkennen.

Maar wat zou het uitmaken? Je hebt lekker wat gratis wiet, gewoon van genieten zou ik zeggen :)
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nouja, wat die kerel ook heeft laten vallen tis goed spul :P
Had hem nog niet half op en was al knetter.
Helaas wel steeds beetje last van kotsneiginge toen..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kotsneigingen heb ik ook weleens op het moment dat ik op de grens van teveel roken komt.
Is een teken van je lichaam om aan te geven dat je genoeg gehad hebt :wink:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Kotsneigingen heb ik ook weleens op het moment dat ik op de grens van teveel roken komt.
Is een teken van je lichaam om aan te geven dat je genoeg gehad hebt :wink:
Klik om te vergroten...
Yup, vooral als je veel in een korte tijd rookt.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik en kameraad gingen hem dus proberen...
Heb hem na een paar trekjes alweer aan hem gegeven :P

Ik doe het al nie zo lang en dan ook nog is zo'n sterke..
Echt het spuug droop zo uit me mond :P
Dunne spuug krijg je ervan zeg damn!
En dan nog is die kotsneigingen erbij
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wtf, ik krijg van wiet juist dikke spuug/droge bek. Nog erger dan bij xtc bij mij.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jahh, dat heb ik ook wel.
Maar als ik net teveel heb krijg ik dunne spuug door die braakneigingen :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik spuug altijd enorm veel tijdens het blowen buiten (binnen niet de neiging toe gek genoeg).

Wanneer de joint op is en de wiet (en/of hasj) begint te werken krijg ik een enorm droge mond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."