Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen vraagje

Een vraagje

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dave1997Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nog maar 14, bijna 15, maar ik zou eigenlijk wel willen weten om ervoor te zorgen dat je ouders, je oma of opa, of je oom of tante je niet betrappen als je wiet gebruikt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja komt half neer op schone kleren en geen hasj/wiet aangeraakt hebben even van te voten. Verder kan je nog eye drops halen bij de smartshop, maar weer niet hoe goed die werken :)

Maar beter wacht je nog eventjes :P

Greets!
d
dave1997Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen geduld, maar ik zie wel wat ik erover denk als ik ooit eens een keer in een coffeeshop kom, en ik heb eigenlijk nog een vraag: Als je 1 slokje alcohol neemt, ben je dan direct verslaafd?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope, maar alcohol is wel een van de verslavendste drugs die er bestaan, en er zijn in nederland honderdduizende alcoholisten.

Peace,
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind dat wel een beeje overdreven papierenvliegtuig..

Overigens heb ik het idee dat dave niet erg serieus is.
Als je bijna 15 bent weet je dondersgoed dat je na 1 slokje alcohol nog niet verslaafd bent, if not dan heb je je ogen en verstand beide in je broekzak zitten.
d
dave1997Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet niet alles, en is er ook een coffeeshop in Laren Gelderland?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Je weet wel dat je 18 moet zijbn om in een coffeeshop te komen he?
d
dave1997Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, maar in sommige 19 als ik het goed heb
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
dave1997 zei:
Ja, maar in sommige 19 als ik het goed heb
Klik om te vergroten...
Dat heb je fout dus..

Misschien is ID verplicht tot je 21e ofzo maar dat is niet de vraag.
Jij kunt beter even stoppen met dit denk ik.
S
ShortoMuzeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dave je bent 14/15 jaar oud en hebt 2 vragen, een antwoord op beide :
Pak het nog niet en wacht er even mee, wat je nooit hebt geproefd kun je ook nooit missen! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."