Ga het kort houden, heb geen zin in hele lange verhalen. Ik heb vaak zat gehad dat ik echt knetter stoned was, en veel unieke ervaringen gehad als bad trips, extreem verdoofde gevoelens, paranoia etcetera. Nu heb ik een keer een nogal aparte ervaring gehad een tijd terug, die ik gewoon nog steeds niet kan plaatsen.
Het ging als volgt:
Ik koop wiet van een dealer. Het waren stevige toppen, lichtgroen en een beetje plakkerig. Moeilijk te verkruimelen. (van die wiet die je met je nagel uit elkaar moet scheuren zegmaar) Ik was alleen op me kamer, en rook 1 joint met ongeveer 0,1 of 0,2 gram. Echt heel weinig. Had het in een sjekkie gerold, met tip, en rookte deze in normaal tempo op. Ik voelde bij het uitmaken mijn hart heel snel kloppen, maar maakte me er geen zorgen over omdat dit vaker gebeurt bij mij.
Ik voelde het effect snel opkomen. De bekende effecten van wiet als:
- droge mond
- zware ledematen
- ontspannen, relaxt gevoel
- verstoorde perceptie van tijd
Na een aantal minuten werden deze effecten extreem. Maar echt heel zwaar. Mijn hart was enorm aan het bonken, leek wel alsof het onregelmatige slagen maakte. Nog steeds geen paniek, omdat ik gewoon het idee had dat hij gewoon erg hard en heftig binnenkwam.
Naarmate dit steeds erger en erger werd kreeg ik langzaam de volgende effecten:
- Volledige paniek (zwaar ademen, niet weten wat er gebeurd, denken dat je dood gaat)
- Op een andere manier tegen dingen aankijken (alsof je van een andere hoek kijkt)
- Extreme druk op mijn hoofd
- Het gevoel in slowmotion te bewegen
- Het gevoel dat de tijd stilstaat of handelingen zich een paar keer herhalen
- Tintelingen in armen, benen, voeten
- Maagkrampen
- Duizeligheid
- Gevoel te moeten overgeven maar wat niet schijnt te gebeuren
- Paranoïde angst (alsof iemand achter je staat)
- Slecht verdragen van licht en geluid
- Alles lijkt enorm fel, zelfs als het niet eens een beetje fel is
- Knorrende, gorgelende geluiden uit de maagstreek
Is dit gewoon wiet die verkeerd valt? Is het een ander stofje? Kan het nog steeds niet plaatsen en ik wil graag opheldering, die een van jullie me hopelijk zou kunnen geven. (kleine kans, kan geen exactere beschrijving geven, want zoiets is lastig uit te leggen)
Toch lang maar zit hier al een tijdje over te tobben