Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk smoke lang maar kan nog steeds nie draaien

Ik smoke lang maar kan nog steeds nie draaien

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WelkinsLid
01-01-2024, 00:00
Hallo allemaal ik smoke al voor mij doen een half jaar en op het begin smookte ik erg vaak maar nu alleen maar soms s' weekends, Maar ik heb een best wel schandelijk probleempje "IK HEB HET DRAAIEN NOG STEEDS NIE VOOR ELKAAR GEKREGEN" en me hele vriendengroep kan het wel haha alleen ik nie. Ik vroeg mij af of jullie uitleg kunnen geven maar dan ook gedetaileert en het liefst met plaatjes erbij haha zelfs shaggies draaien gaat na 4 keer pas goed... echt lol een smoker die geen joints kan draaien ik schaam me diep haha...

En ik ben Joel btw haha
S
SkittlesAndMeLid
haha dat hoort er wel bij als je een stoner bent hoor!

Draaien is niet zo moeilijk, je moet het alleen vaak doen dan gaat het steeds makkelijker. Wij hadden niemand in de vriendengroep die kon draaien toen we gingen blowen dus toen heb ik het maar geprobeerd. Eerste keer was een hele lelijke joint en ik moest het 3x overdoen voor hij te roken was maar inmiddels draai ik altijd binnenstebuiten en netjes.

Gewoon een kwestie van oefenen. Je kunt ook een youtube filmpje goed bekijken, daar zijn er ook genoeg van. Misschien kunnen je vrienden je helpen? Als die wel kunnen draaien moeten ze het jou kunnen leren toch :P

Probeer ook eens met shag te draaien, als je de kruimels uit een pakje shag haalt ipv sigaretten tabak is draaien veel makkelijker.

Succes :stoned:
P
PepTalkLid
Zoals smartie al zegt, heel veel oefenen.
Goed kijken hoe je vrienden het doen, en dan een pak shag/sigaretten halen met vloe+tip.

Dan plan je een vrije avond/dag in en ga je de hele dag oefenen met neerleggen, tabak doseren en dicht draaien. 100 keer opnieuw.
Als het dan redelijk lukt ga je het gewoon met wiet proberen en binnen no time kun je het.

Het is niet beschamelijk en je kunt dus beter aan je vrienden vragen die het kunnen om het gedetaileerd voor te doen. Een beetje tekst met wat foto's is veel onduidelijker dan wanneer iemand het in RL aan je uitlegd.

Het sleutelwoord bij leren draaien is echter oefenen, oefenen, oefenen.
Sommige kunnen het misschien al na 2 á 3 keer proberen, ik kon het ook pas na een jaar.
Eerst heel laks in geweest, ach vrienden draaien wel voor mij en anders haal ik een voorgedraaide. Maar het is echt de moeite als je zelf kunt draaien. Let wel op, als je zelf kunt draaien ga je waarschijnlijk ook meer blowen.
S
SkittlesAndMeLid
PepTalk zei:
Let wel op, als je zelf kunt draaien ga je waarschijnlijk ook meer blowen.
Klik om te vergroten...

Dit was bij mij wel het geval inderdaad. Voorgedraaide joints zijn duurder dus kun je het blowen gemakkelijker op een redelijk niveau houden.
P
PepTalkLid
Het ging mij niet echt om het geld.
Maar de shop is op bepaalde tijden dicht, of te ver weg.
Ook begon ik steeds meer te hamsteren sinds ik zelf kon draaien en zodoende steeds meer in voorraad. Je kunt dus altijd, op elk moment van de dag, blowen als je dat wilt.

Bij mij is het in ieder geval explosief gestegen..Van 1-5 joints per dag naar 3-10.
Misschien dat andere hier juist een afwijkende ervaring bij hebben..?
S
SkittlesAndMeLid
hmm ja ik heb dat niet. Ik blow uit principe nooit voor 19:00 uur dus ik rook hooguit 2 a 3 joints op een avond, meestal minder. Gaat al een jaar goed dus :)
W
WelkinsLid
Thanks ik kan ze nu draaien!!
S
SkittlesAndMeLid
Welkins zei:
Klik om te vergroten...

You're welcome, enjoy (met mate) :wink:
P
PepTalkLid
Welkins zei:
Klik om te vergroten...

En hoe is het dan uiteindelijk gelukt?
S
SkittlesAndMeLid
PepTalk zei:
Welkins zei:
Klik om te vergroten...

En hoe is het dan uiteindelijk gelukt?
Klik om te vergroten...

http://www.youtube.com/watch?v=uKtxIehOsvo

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."