#1
Hallo allemaal ik smoke al voor mij doen een half jaar en op het begin smookte ik erg vaak maar nu alleen maar soms s' weekends, Maar ik heb een best wel schandelijk probleempje "IK HEB HET DRAAIEN NOG STEEDS NIE VOOR ELKAAR GEKREGEN" en me hele vriendengroep kan het wel haha alleen ik nie. Ik vroeg mij af of jullie uitleg kunnen geven maar dan ook gedetaileert en het liefst met plaatjes erbij haha zelfs shaggies draaien gaat na 4 keer pas goed... echt lol een smoker die geen joints kan draaien ik schaam me diep haha...
En ik ben Joel btw haha
En ik ben Joel btw haha
