Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage shit

Vage shit

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WelkinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo luitjes ik heb gisteren lekker een dikke (zelf gedraaide, ik kan het pas) jointje gerookt.. Ik had 1 gr hash.. Nugga 11 euro black sea enschede is nieuw.. maar kerel ik ging helemaal fucked up van een joint fucking goeie hasj damn!

maar wtf ik werd wakker en ik ben geestelijk wel weer normaal maar nie lichamelijk.

heb nog steeds allemaal trillingen en lijkt wel of ik elke 1 seconden wat ik doe vergeet WTF xD hoort dit wel lol ik space hem nog denk ik lol
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je hem spaced, want je verhaal is erg lastig te lezen.

Als je 1 gram hasj van 11 euro/g in 1 jointje stopt mag je ook wel verwachten dat je helemaal fucked up ging van een fucking goeie hasj damn.

Als je elke seconde vergeet wat je doet, ben je dan geestelijk weer nuchter? :confused:
En nee, trillen de ochtend na gebruik hoort niet.
W
WelkinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neee klopt ik ben nog steeds fucked up.. ik het is alsof me zenuwen zijn aangetast of zo lol.. echt raar hoop dat het snel weg gaat lol beter doe ik er nie zoveel meer in lol
W
WelkinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lang geleden dat ik dit heb gepost maar wou even zeggen hoe ik me voel

ik ben net uit een paniekaanval gekomen en ben nog steeds fucked upp hoe komt dit
ik heb ook vermoedes dat het door de salvia komt want soms word ik wakker met een branden strot.. en als ik de paniekaanvallen heb heb ik last met realiteit onrealiteit en het gevoel dat ik mezelf aan het verliezen ben ik ben nu ook bezig met stoppen en ben erg bang voor drugs geworden ik word gek van mezelf
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken het gevoel. Goed eten en lang slapen.. Heb het soms als ik erg gaar ben.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welkins zei:
Lang geleden dat ik dit heb gepost maar wou even zeggen hoe ik me voel

ik ben net uit een paniekaanval gekomen en ben nog steeds fucked upp hoe komt dit
ik heb ook vermoedes dat het door de salvia komt want soms word ik wakker met een branden strot.. en als ik de paniekaanvallen heb heb ik last met realiteit onrealiteit en het gevoel dat ik mezelf aan het verliezen ben ik ben nu ook bezig met stoppen en ben erg bang voor drugs geworden ik word gek van mezelf
Klik om te vergroten...

Stoppen met blowen jongen, niks voor jou. Kwam er zelf ook veel te laat achter, dus ik zeg het nu alvast: 'kappe ermee'. Zijn nog genoeg leuke dingen int leven, drugs of niet, maar blowen kan je in jou geval beter niet meer doen.

'Marijuana is a cold hard bitch to go cold turkey on'. <--- eigen ervaring

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."