Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmij nog onbekende manier van blowen.

mij nog onbekende manier van blowen.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zag vandaag in de shop een man met een stuje aluminium folie over zijn pijp en daar die verhitte hij met een klein kooltje net als bij een sisha. hij leek behoorlijk stoned maar werkt deze methode echt en zoja hoe werkt het?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me dezelfde methode als een sisha.
Het zal wel werken maar heb het zelf niet zo begrepen op die kooltjes...

Was het een pijpje met een vingergat ook?
Als je gaatjes in dat stukje zilverpapier gaat doen en dan dat kooltje erop, krijg je al die vieze zooi van dat kooltje binnen zelfs ongefilterd door water en het is nou ook niet dat die vieze koollucht een lange weg moet afleggen tot in je mond.

Voor mij het proberen allesinds niet waard...als ik denk te weten hoe die gozer het doet.

Grts
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het klinkt inderdaad gewoon als een gekopieerd idee van een shisha maar dan op een gewone tabakspijp of bong toegepast.

Ikzelf zou het ook niet erg chill vinden, bij die kooltjes komt een hoop tering zooi af die je inderdaad dan zonder filter van water direct je longen injast. De smaak zou me ook niet echt interesseren..Vind die koolsmaak bij een sisha al niet te pruimen.

Een askop die lekker smeult is in mijn ogen nog steeds de beste manier, afgezien van een goede vappo dan natuurlijk.

Wat ook nog kan is dat die man het als het ware chineeste..
Wiet/hasj op het alu folie, aansteker of kooltje eronder en dan de damp (niet de rook van het kooltje) opzuigen met een pijp.
Maar kan me er niet echt een voorstelling bij maken..
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#4
zag em weer en heb het gevraagd. Hij heeft dat dign zelf gemakt en het is een soort vaporiser. er zitten gaatjes in het folie en onder het folie zitten 2 gaasjes. De hitte vna het kooltje op het folie verbrand door de afstand de wiet net niet. Zo legde hij het uit. Ga ik effe mee experimenteren... Ben zowiezo heel erg graag creatief met blowen. Heb rare stunts uitgehaald kan ik je vertellen.
Keer een potje gepakt en er wiet in gedaan... deksel erop en op ongeveer 190 graden in de oven laten staan een paar minuten. potje open en goed inhalen. Werkt wel maar het is niet praktisch want je brand je poten aan de pot.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn toch wel makkelijkere en veiligere manieren om zelf je wiet te verdampen...
Hoewel je de wiet wellicht niet verbrand, krijg je door het kooltje toch nog een hoop tering zooi binnen, wat juist tegen heel de essentie van vappen ingaat natuurlijk.

Waarom heb je geen gaatje in het deksel gemaakt met een glazen of metalen buisje heiden?
Kun je het desnoods op zo'n theelicht houdertje knallen, word ook warm genoeg om te vappen maar niet zo heet dat het potje niet meer vast te houden is.
Zelf een lamp leeg- en schoonmaken werkt ook erg goed.

Je kunt ook echt aan het knutselen gaan en van een föhn of soldeerbout een vaporizer maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."