Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietmelk geen orale wietervaring

Wietmelk geen orale wietervaring

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 4 jaar veel te hebben gerookt en 2 jaar veel te hebben geblowd heb ik besloten voor de rest van mijn leven te stoppen met corrosiefe gassen inhaleren, dit mede doordat ik van mijzelf al lichte longaandoeningen heb als astma en meerdere mensen uit mijn familie bronchitis en longkanker hebben gehad. However, ik wil het effect van wiet nooit uit mijn leven vaarwel zeggen. Nu ben ik nog nooit stoned geworden van orale inname maar dit zou wel de ideale oplossing zijn. In het verleden heb ik al 3 keer geprobeert wiet oraal in te nemen doormiddel van een korte tijd 0.3gr-0.5gr in alcohol of warme boter te laten weken(heel kort 10-15 min) zonder enig effect te merken. Ik heb geen idee van dosering of goede bereidingwijze. nu denk ik eraan om een halve liter volle melk te halen en 0.7 gram weed erin te koken voor een half uur. Ik heb al veel ervaring met 0.7 gram in een pure roken(met weinig tolerantie), hier werd ik wel knetter van maar verre van te erg, gewoon super skaffa. Ik heb onderhand al twee weken geen THC geconsumeert dus tolerantie zou laag moeten zijn. Mijn vraag is: is deze bereidingswijze goed? en zal de dosis goed genoeg zijn?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jij het prettig vind een halve liter weg te tikken dan lijkt mij het prima.
Een glas, 0,2L volle melk (erg belangrijk) zou voldoende moeten zijn.

0,7 gram is zoals je zelf al zegt vrij veel.
Ik persoonlijk raad mensen altijd aan zoveel p.p. in hun wietmelk oid. te doen als dat ze in een jointje voor zichzelf draaien. Dat komt bij jou dan wel overeen denk ik.

Zorg ervoor dat de melk niet aan de kook gaat (naast wellicht verlies van werkzame stoffen is dit vooral niet lekker.), zorg voor zo vet mogelijke melk. Per merk kan het vet percentage wel eens verschillen, soms staat het erop soms niet. Volle melk is wel een pre.
Voor de extra zeker- en lekkerheid kun je ook tijdens het bereiden wat slagroom(zo vet mogelijke) door de melk roeren. Vanaf dat de melk staat de wiet er gewoon gecrusht erin gooien.
Vanaf het moment dat de melk redelijk warm is (goede hoeveelheid waterdamp) zo'n 15 minuten laten staan. Blijven roeren.
Daarna alles door een fijn vergiet om de wiet er weer uit te halen, is niet zo lekker vind ik zelf.

gandwarf777 zei:
heb ik besloten voor de rest van mijn leven te stoppen met corrosiefe gassen inhaleren,
Klik om te vergroten...

Wellicht bied vaporizen dan de uitkomst voor jou.
Dat is in feite gewoon roken van wiet of hasj, maar dan onder een veel lagere temperatuur.
Zo verdampen alle werkzame stoffen (waaronder THC) maar blijven alle schadelijke stoffen (koolstofmonoxide ed.) onverbrand en dus in de wiet zitten.

Succes!
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt :)
aankomende dinsdag ga ik het proberen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."