#1
Na 4 jaar veel te hebben gerookt en 2 jaar veel te hebben geblowd heb ik besloten voor de rest van mijn leven te stoppen met corrosiefe gassen inhaleren, dit mede doordat ik van mijzelf al lichte longaandoeningen heb als astma en meerdere mensen uit mijn familie bronchitis en longkanker hebben gehad. However, ik wil het effect van wiet nooit uit mijn leven vaarwel zeggen. Nu ben ik nog nooit stoned geworden van orale inname maar dit zou wel de ideale oplossing zijn. In het verleden heb ik al 3 keer geprobeert wiet oraal in te nemen doormiddel van een korte tijd 0.3gr-0.5gr in alcohol of warme boter te laten weken(heel kort 10-15 min) zonder enig effect te merken. Ik heb geen idee van dosering of goede bereidingwijze. nu denk ik eraan om een halve liter volle melk te halen en 0.7 gram weed erin te koken voor een half uur. Ik heb al veel ervaring met 0.7 gram in een pure roken(met weinig tolerantie), hier werd ik wel knetter van maar verre van te erg, gewoon super skaffa. Ik heb onderhand al twee weken geen THC geconsumeert dus tolerantie zou laag moeten zijn. Mijn vraag is: is deze bereidingswijze goed? en zal de dosis goed genoeg zijn?