Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe koop: cannabis energy drink

Te koop: cannabis energy drink

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is de toegestane hoeveelheid THC in Duitsland niet 0?
Staat bij Ingrediëten toch ook niets bij?

Maar ik vind het gemiddeld lekker.
Je hebt ook wiet ijsthee, lolly's, pindakaas en weet ik veel meer nog wat.

Gewoon marketing met een gras smaakje.
G
GroenteboerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volledig legaal !

Cannabis Ice-T energy drink.

49,95 euro voor een tray van 24 blikjes.


m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zal wel thc-loos zijn toch?

Zo heb je ook cannabis bier:


Weet niet of het dezelfde waren maar hadden wij een hele tijd geleden ook in huis en dit ook volledig thc-loos. En de smaak was walgelijk en verre van hoe wiet proeft.

Grts
G
GroenteboerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat bier is idd goor, heb ik ooit ook eens gedronken.

In die energydrank zit wel degelijk thc. Natuurlijk niet veel en je word er ook niet stoned van.

Het is ook lekker, iig lekkerder dan de cheap ass merkloze energydrankjes. Vind het zelfs lekkerder dan RedBull !


ICE-X, der coole Cannabis-Kick! ICE-X - glänzt mit ausgeprägter Hanfnote und allen bekannten positiven Effekten. Enthalten ist die in Deutschland zulässige Menge an THC. ICE-X - schmeckt pur mit Vodka oder Rum. ICE-X - wird in Österreich mit hochwertigen Zutaten produziert.
Inhaltsstoffe:
Wasser, Zucker, Zitronensaft (2,8% aus Zitronensaftkonzentrat), Kohlensäure, Hanfblüten-Extrakt (0,54%), Schwarztee-Extrakt (0,08%), Säurungsmittel Citronensäure, Antioxidationsmittel: Ascorbinsäure, Aroma.
M
MaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
he gets
G
GroenteboerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen idee wat de toegestane hoeveelheid in Duitsland is..
Maar Hanfblüten zijn hennepbloemen/ toppen dus. Maar zoals ik al zei, stoned zul je er niet van worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."