#1
Is de toegestane hoeveelheid THC in Duitsland niet 0?
Staat bij Ingrediëten toch ook niets bij?
Maar ik vind het gemiddeld lekker.
Je hebt ook wiet ijsthee, lolly's, pindakaas en weet ik veel meer nog wat.
Gewoon marketing met een gras smaakje.
Staat bij Ingrediëten toch ook niets bij?
Maar ik vind het gemiddeld lekker.
Je hebt ook wiet ijsthee, lolly's, pindakaas en weet ik veel meer nog wat.
Gewoon marketing met een gras smaakje.