#1
Bij het roken van bijvoorbeeld Haze krijg ik altijd veel filosofische gedachten. Is leuk en interessant. Helaas krijg ik ook soms een paranoide gevoel. Is het een idee om eerst bijvoorbeeld Valium of Lorazepam te slikken en dan te smoken?
Wie heeft hier ervaring mee?
Wie heeft hier ervaring mee?