Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet roken met Greengo maakt de high veel intenser.

Wiet roken met Greengo maakt de high veel intenser.

11 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
mistermarinos91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Dit artikel gaat over het roken met Greengo.
In de komende alinea’s staat wat voor mij de aanleiding was om wiet te gaan roken met Greengo.
Om dit stukje over te slaan kunt u naar beneden scrollen waar ik verder ga over het verschil tussen de effecten van het roken met tabak en het roken met Greengo.


1. Aanleiding

Ik ben 21 jaar, en rookte vanaf mijn 14de, en vanaf mijn 16de rookte ik 30 shaggies per dag.
Ik deed dus 2 dagen met 60 vloeitjes en nog korter met een pak shag.
Op mijn 15de begon ik met blowen, en op mijn 16de blowde ik minimaal 3 joint per dag, 7 dagen per week.
Dit heeft een jaar of 4 voortgeduurd, totdat ik 9 maanden terug besloot om te stoppen met roken, dus niet met blowen.
Dit voornamelijk omdat ik het gevoel had dat ik van het roken gestrest werd, waardoor ik ging blowen om weer te ontspannen.
Het stoppen met roken was echter niet gepland, en ging als volgt;

Ik zat op de fiets naar het tankstation, om half 7 's ochtends, om sigaretten te halen.
Ik had de hele nacht 'al' niet meer gerookt, dus was vroeg op gestaan op mijn vrije dag zodat ik weer kon roken.
Ik kocht een pakje sigaretten, liep de winkel uit, en pakte er een sigaret uit.
Vervolgens stopte ik de sigaret in mijn mond en wou de sigaret aansteken.

Op dít moment kreeg ik het idee om te gaan stoppen met roken.
'Ik lijk wel gek, weer 7 euro voor één dagje roken? Weer door dat kloteweer voor die k*t sigaretten!’
Ik stopte de peuk terug in mijn pakje, en deed het pakje in mijn zak.
Thuis aangekomen gooide ik het pakje in de kast.
Sindsdien heb ik nooit meer een sigaret of shaggie gerookt, geen enkele hijs.

Ik zal jullie het verdere 'stoppen met roken' verhaal besparen of op verzoek PM-en.

Nadat ik stopte met roken, merkte ik na enkele dagen al dat ik veel meer blowde dan normaal. Ik zat al jaren op de drie joints per dag, en ging nu naar de 4 á 5 per avond.
Dat waren er dus minimaal 7 per dag, ruim het dubbele van wat ik eerst blowde.
Ik ben toen even goed gaan nadenken, en binnen korte tijd besefte ik dat het door de nicotine in de tabak kwam.
Vanaf dit moment ben ik gaan zoeken naar alternatieven voor de tabak in een joint.
Andere vormen van wiet en/of hasj roken, bijv. via een bong, waterpijp, hasjpijpje e.d. waren -en zijn- voor mij geen oplossing, omdat ik meestal in gezelschap blow, en vooral 's avonds niet vaak thuis zit en deze dingen niet echt handig zijn om in de auto o.i.d. te doen.

Na een periode van enkele weken wiet puur roken, besloot ik dat ook dat de oplossing niet was.
Ik besloot om nog één week te zoeken naar een alternatief, en anders maar helemaal te stoppen.
Ik was blij dat ik niet meer rookte en wist (en weet) zeker dat als ik weer met tabak zou gaan blowen, ik binnen een maand weer zou roken.

Ik besprak mijn 'probleem' met een paar vrienden, en enkele dagen later kwam een van mijn vrienden aan met Knaster.
Ik had hier al wat over gelezen op diverse internetsites, maar las er voornamelijk negatieve commentaren over, dus had besloten het niet te proberen.
Dat was ik echter vergeten te zeggen, en nu het toch voor mijn neus lag kon ik het net zo goed proberen.
Ik haalde de Knaster uit het plastic boterhamzakje(?) en verdeelde het in de vloei.
Ik draaide met de zelfde 'tabak'- en wietverhouding als ik altijd deed.
Het draaien ging wat lastiger, de Knaster bevatte veel scherpe stukjes waardoor er scheurtjes in de vloei kwamen.
Na de joint aangestoken te hebben vulde de kamer zich al zeer snel met een vieze, doordringende en scherpe geur.
'Zeer onprettig' zal ik er maar van maken.
Het hees redelijk en lag net iets minder scherp op de keel dan een pure joint.
Het nadeel was alleen dat de smaak van een joint met Knaster veel minder aangenaam was -en is- dan de smaak van een pure joint, evenals de bovengenoemde geur die erbij komt kijken.

Dit was dus ook geen oplossing.
De dag daarna ging ik naar een van de coffeeshops in de buurt, om daar te informeren naar alternatieven.
De vrouw achter de toonbank wees naar de muur, waaraan een paar pakjes Greengo hingen.
Ik kocht het pakje, haalde er 2.5 gram AK(47) bij, en draaide meteen een joint.
Het smaakte precies zoals een pure joint, maar dan minder scherp en beter brandend/hijsend.
Hier was ik aangenaam verrast over, omdat op internet vrijwel in elk artikel werd gezegd dat het zeer onaangenaam rookte.

2. Verschil in uitwerking

Nu de reden waarom ik dit artikel heb geschreven:

Ik ben wiet blijven roken met Greengo, en doe dat nu acht maanden.
Mijn ''high'', is vele malen langer, sterker, en veel makkelijker te doseren dan de ''stoned-high'' die ik kreeg van het blowen met tabak.

Toen ik nog rookte blowde ik drie joint per dag.
Om half 4 's middags ging de eerste aan, omdat ik vanaf dat tijdstip (meestal) geen verplichtingen meer had.
Toen ik stopte met roken werden dat er minimaal 7.
Toen ik puur rookte waren het er 4/5.
Met Greengo rook ik er nu 2 per dag, meestal ben ik ongeveer 6,5 uur high van 2 joints.
Gedurende deze 6.5 uur, ben ik ook echt 'high', dus het effect blijft -bij mij- langer hangen dan eerst.
Ik doe ongeveer drie uur met een joint.
Van de eerste 4 hijsen voel ik het effect na 5 minuten, en dat blijft ruim een uur op het maximale zitten.
De rest van de dag gaat het zo door, 4 hijsen betekend +/- een uur high.
Ik rook om de 3 weken andere wiet, en rouleer tussen 3 á 4 soorten soorten wiet die allen tussen de 7.00 en 8.50 euro per gram kosten.

Mijn ''high'' is echt vele malen intenser dan eerst.
Wanneer ik met tabak blowde kreeg ik een verdoofd, lam gevoel, en veel zin in eten.
Een lachkick kreeg ik zelden tot nooit meer.
Nu ik met Greengo rook, heb ik elke high minimaal enkele lachkicks, ik krijg energie, kleuren en andere sterke impulsen komen veel indrukwekkender over.
Op (goede) muziek kan ik echt helemaal wegspacen, en door de energie die ik er van krijg wil ik ook gaan bewegen.
Het verdovende effect is ook volledig omgedraaid, ik voel me nu juist zeer opgewekt en alert.

Het effect van wiet roken met Greengo is hetzelfde als dat van puur roken, het zorgt er alleen voor dat je het lamme gevoel minder hebt.
Een groot verschil is wel, dat ik nu dus van 2.5 gram wiet 12 á 13 uiterst effectieve jointjes kan draaien tegenover de 2 á 3 pure joints die ik uit 2.5 gram kan draaien.
Eerst rookte ik nog een halve joint voor ik naar bed ging zodat ik moe werd.
Als ik nu een halve joint rook voordat ik naar bed ga, lig ik minimaal 2 uur in mijn bed te draaien, te neuriën en te tikken, en ik drink geen energie drankjes, drink geen koffie, en heb ook geen A.D.H.D.

De bovenstaande verschillen in uitwerking tussen blowen met tabak en blowen met Greengo heb ik echter nergens op internet kunnen vinden.
Dat is dan ook de reden dat ik dit artikel heb geschreven.

Er zijn op internet vele topics te vinden over wiet roken met of zonder tabak, en daar is ook meer te vinden over de oorzaak van het grote verschil in uitwerking door het gebrek aan nicotine die de THC tegenwerkt.
Mensen die roken hebben dus niet veel aan het roken met Greengo, omdat hun lichaam constant onder invloed is van nicotine.
Hierdoor maakt het weinig uit dat je zonder nicotine rookt, het nicotinepeil in het lichaam van een roker is constant hoog en werkt daardoor de uitwerking van de THC tegen.
Tevens vinden de meeste rokers een joint roken met Greengo vies, omdat ze de smaak en vooral de nicotine van de tabak gewend zijn.

Dit artikel bestaat uit mijn ervaringen, bevindingen en meningen.
Ik beweer op geen enkele manier dan ook dat iedereen die wel blowt maar niet rookt hetzelfde gaat ervaren als ik.
Ik hoop het echter van wel, omdat (de meeste) mensen blowen voor het effect van THC, en niet voor het verslaafd worden aan nicotine, en de uitwerking van de THC nu vele malen aangenamer is.

Reactie’s altijd welkom, graag geen onzinreactie’s of andere ongewenste reactie’s.

M.v.g. Meneer Stoner.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
mistermarinos91 zei:
De bovenstaande verschillen in uitwerking tussen blowen met tabak en blowen met Greengo heb ik echter nergens op internet kunnen vinden.
Dat is dan ook de reden dat ik dit artikel heb geschreven.

Er zijn op internet vele topics te vinden over wiet roken met of zonder tabak, en daar is ook meer te vinden over de oorzaak van het grote verschil in uitwerking door het gebrek aan nicotine die de THC tegenwerkt.
Mensen die roken hebben dus niet veel aan het roken met Greengo, omdat hun lichaam constant onder invloed is van nicotine.
Klik om te vergroten...

Goed van je dat je gestopt bent met roken!
Op internet staan inderdaad vele artikelen over het blowen zonder tabak, maar ook met blowen met Greengo zijn redelijk wat reports ed. te vinden hoor.

Een rokers nicotine peil is zeker niet altijd hoog, 30 minuten na de laatste sigaret is een roker al lang over zijn/haar nicotine hoogtepunt heen. In een uur/2 uur is de (werkzame!) nicotine compleet uit het lichaam. Rokers die Greengo willen proberen zullen dit inderdaad niet zo fijn vinden. Of een erg vieze smaak (wat ik als niet roker ook vind hoor..) of weinig effect. Het pure effect ervaar ik ook, maar dat heb ik eigenlijk altijd met elke vorm van blowen zonder tabak. Ook bij orale cosumptie, een bong, vaporizer, pure joint of puurpijpje geven mij een echte high. Beetje tabak erbij en ik word stoned.

Heb zelf ook erg veel lopen kutten met verschillende manieren van blowen.
Goed van jou dat je het vol houd, dat is mij niet gelukt. Ik rook al een paar jaar niet meer, maar blow nog steeds alles wat los en vast zit. Helaas vaak een joint mét tabak. Het geeft mij toch net iets meer 'voldoening' en ontspanning.
Pure wiet maakt me hyperactief en retarted, een joint met tabak maakt me rustig, kalm maar vooral lui.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Reken maar wel op vreetkicks bij puur roken, naar mijn ervaring is eten dan nog intenser en lekkerder.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed en duidelijk omschreven man.
Wel goed dat je dit hebt geschreven voor mensen die zich in een zelfde situatie bevinden, zoals jij had.
Want bij veel mensen gaat roken en blowen wel hand in hand met elkaar. Het is moeilijk om niet te roken als men toch tabak heeft.

Zelf heb ik bijna nooit pure wiet gerookt, maar misschien zou dit voor mij ook een prettiger effect geven, want ik hou persoonlijk niet echt van dat luie gevoel en ben ook niet zo'n fan van een onbedwingbare vreetkick. Kan het wel eens uitproberen voor een keer. En een vieze smaak heb ik sowieso niks op tegen, want of iets nou vies of lekker is vind ik het gewoon interessant om te proeven en ervaren.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Reken maar wel op vreetkicks bij puur roken, naar mijn ervaring is eten dan nog intenser en lekkerder.
Klik om te vergroten...

Ah Fack :tearsofjoy:

Vind zo'n vreetkick soms echt storend, want ik kan er onmogelijk tegen vechten terwijl ik normaal helemaal niet veel eet. Daarna zijn me darmen en maag ook beetje van slag.
m
mistermarinos91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,

Bedankt voor de reactie's.

@Peptalk:

Er zijn inderdaad genoeg posts over te vinden, maar naar mijn mening staat er in de meeste posts niet voldoende informatie.
Nu hoeft men niet drie artikelen meer te lezen of te vertalen vanuit het Engels omdat er in elke post maar een deel van de informatie e.d. staat :).
Ook heb ik op meerdere (bijna alle!!) 'stoppen met roken' site's/artikelen gelezen dat nicotine pas na 24 uur (vrijwel) geheel uit het lichaam is verdwenen!
Ben me wel bewust van het feit dat het nicotinepijl (snel) zakt, maar als een roker behoefte aan nicotine heeft is dat niet omdat de nicotine uit zijn lichaam is, maar omdat het nicotinepijl op een niveau zit dat de hersenen te weinig stimulatie krijgen waardoor je weer wilt roken.
Verder ben ik het met je eens dat je van een bong/vaporizer een andere/sterkere high krijgt, maar als ik het met Greengo rook word ik het minst lam en het lijkt ook nog het meest op 'gewoon' blowen.
En ik zorg dat ik altijd Greengo heb liggen, mocht ik geen wiet hebben en noodgedwongen een veel te klein vijfje kopen, dat kan ik hem alsnog gewoon draaien en roken zonder tabak:grin:

@Smoken:

Ik raad het je zeker aan, probeer wel een uur of 2 niet te roken als je zonder tabak blowt, want als je je sigaret ophebt ben je meteen weer zo lam als een tientje!
De 'vreetkick' heb ik nog wel, maar eerst at ik op een avond makkelijk een 300 gram zak Lays weg terwijl ik nu met twee pistoletjes kaas ook zeer tevreden ben.
Dus ook minder behoefte aan zoetigheid/vetzooi.
En voor mij was het ook het lamme gevoel een deal-breaker, maar nu is dat dus volledig weg!

M.v.g Meneer Stoner.
m
mistermarinos91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Edit,

De halfwaardetijd van nicotine is +/- 60 minuten.
Dit betekend dat het gemiddeld ongeveer 7 uur duurt voordat het nicotinepijl onder de 1 procent zit.
Een deel van de nicotine wordt afgebroken in de lever.
Deze zet de nicotine om in Cotinine
Cotinine zit vaak na 48 uur nog in het lichaam omdat de halfwaardetijd van Cotinine rond de 24 uur zit.

Dus ik had me inderdaad vergist.
Uw schatting zit er ook iets naast, echter u heeft het over het 'werkzame' deel van de nicotine dus zou inderdaad wel eens gelijk kunnen hebben :) .

M.v.g. Stoner.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben gewoon jij hoor :)

Ik doelde inderdaad op de tijd dat nicotine (merkzaam) werkzaam is in de hersenen.
Na het roken van een jointje ben je ook niet 2 weken stoned :grin: Terwijl de stof zo lang (of langer) in je systeem kan blijven hangen.

Editten kun je voortaan gewoon in je post zelf doen hoor! Kun je erg makkelijk aanpassen.
Zolang er nog niemand heeft gereageerd op je oorspronkelijke post dan, geeft dan ook geen verwarring.

Dat je minder last hebt van een vreetkick en minder lam wordt dan wanneer je een pure joint of bong rookt is wel apart.
In Greengo zitten toch een aantal kruiden die juist (zeker in symbiose met cannabis) voor kalmerende effecten zorgen. Dat je minder lam word van wiet+greengo in tegen stelling tot een normale joint snap ik. Maar word je ook minder lam van wiet+greengo dan van enkel wiet? En heb je dit al eens getest met dezelfde dosissen?
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je in een bong snel meer gooit dan een greengo jointje en dat het bij een pijp/bong/pure joint sneller binnenkomt waardoor je misschien een wat meer overrompelend effect ervaart?

Annyhow, het is altijd fijn een overzichtelijk topic over Greengo te hebben!

Het eetlustopwekkende deel zal wellicht gedeeltelijk van psychologische aard zijn.
m
mistermarinos91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo,

Van alle vormen van wiet roken en/of verdampen word ik van roken met greengo inderdaad het minst lam en heb ik de best bedwingbare vreetkicks.

Ik denk dat u doelt op de psychoactieve stoffen, misschien kunnen deze het effect ook versterken in de zin van meer energie krijgen i.p.v. juist lam maken?
Of zou beiden mogelijk zijn maar is het afhankelijk van (de conditie van) de gebruiker en/of de gebruiksomstandigheden?

Ik merk namelijk regelmatig dat mijn ‘activiteit’ omhoog gaat zodra er meerdere prikkels komen.
Bijvoorbeeld tijdens het autorijden, je krijgt veel prikkels en je hersenen moeten die ook verwerken, die energie die daarbij vrijkomt houd me druk(zo voelt het:grin:).
Maar ook in een discotheek met felle en flistende lampen en harde muziek, op dat soort momenten krijg ik veel energie.
Ik ben nu ook maar aan het brainstormen hoor, heb hier geen concrete wetenschap van o.i.d.:grin:
Wellicht is het ook een gevolg van het feit dat ik nu per hijs, dus per inname, een lager thc gehalte binnenkrijg.
Daardoor duurt het veel langer voordat het thc gehalte op het zelfde niveau is, 2 keer zoveel innemen zorgt gewoonlijk niet voor twee keer zo stoned. (correct me if im wrong)

Buiten dat rook ik voornamelijk wiet met een Sativa achtergrond.
Ik heb helaas (inmiddels al 4 jaar) reuma, en blow niet omdat ik lam wil worden, maar omdat dit de beste manier is om mijn spieren (en pezen, daar zit het probleem bij mij) te ontspannen.
Ik wil dus zo lang mogelijk actief kunnen zijn i.v.m. diverse verplichtingen.

Met dezelfde dosissen roken heb ik nog niet geprobeerd, ik draai namelijk ongeveer 2/3de deel greengo.
Als ik die ‘dosis’ wiet dan in een pure zou draaien, is hij óf maar 3 á 4 hijsen lang, óf zo dun als een usb kabel:grin:
En betreft de vreetkicks heb ik echt geen idee!
Dat maakt me eerlijk gezecht ook niet zo veel uit, brood is lang niet zo duur als chips!

Overigens is het fijn dat er hier zinnige en (in ieder geval voor mij) leerzame discussies kunnen worden gehouden, dit is helaas (nog?) maar weinig mogelijk op internet.
Zeker over dit soort (toch nog steeds half taboe) onderwerpen.

M.v.g. Stoner.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Over drugs kun je wereld wijd (uitgezonderd extreem islamitische of communistische landen..) over drugs ouwehoeren hoor. Je moet altijd een beetje rekening houden met wat je zegt natuurlijk, maar zeker in Nederland kan, mag en wordt er veel gepraat over blowen hoor.

Dat externe factoren bijdragen aan het effect is zeker waar.
Echter, dat is een andere variabele dan wat we hier meten/over nadenken: Wel of geen Greengo.
Zowel met als zonder greengo heeft de discotheek invloed op je energie niveau.
Annyways, ondanks m'n redelijke achtergrond kennis kan ik zo ook niet even een verklaring geven voor het feit dat je met die greengo het minst lam wordt. Wellicht zijn de effecten van de kruiden in de greengo voor iedereen verschillend.
Hmm, ik check het hier op een oud pakje greengo, en er zit niets in wat opmerkelijk psycho actief zou kunnen zijn. Bij mij staat er: Hazelaar, papaya, mint, eucalyptus. Weet niet of dat nog steeds zo is?
Als het nog steeds dezelfde samenstelling betreft, is het opzich logischer dat je dan minder lam wordt puur door het verspreider binnen krijgen van je dosis. Overigens vervliegt er wel een aanzienlijk deel wanneer je het in welke jointvorm dan ook rookt, ten opzichte van een puurpijp of vaporizer.

Heb jij als reuma patiënt overigens niet meer baat bij indica dominante soortjes?
Spierverslappende eigenschappen worden vooral aan CBD achtige cannabisoïden toegeschreven.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
mistermarinos91 zei:
Merk trouwens wel dat er hier geen pijl op de wietsoort te trekken is, van AK van de ene shop ontspan ik volledig terwijl ik als ik het bij een andere shop haal bijna het tegenovergestelde ervaar.
En dan is het ook nog zo dat het bij de shops zelf aan de levering ligt, heb regelmatig het idee dat ze er maar een labeltje aanplakken als je begrijpt wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, en dit is ook volkomen waar.
Met de steeds hardere jacht op de achterdeuren is het lastig een constante aanstroom van verschillende soorten aan te bieden. Plus dat de Nederlandse genetica erg verneukt is geraakt door commerciële teelt. Kwantiteit doet meer dan kwaliteit. Naar sterkte wordt dan nog wel gekeken, maar vooral hoe groot of compact te toppen zijn en absoluut niet naar geur/smaak/werking.
Erg lage soorten variëteit ook..

Zuur voor je dat je zolang moet herstellen. Gelukkig helpt wiet daar wat bij.
Probeer gewoon van huisarts te switchen? Of een second opinion aanvragen met ondertekende verklaringen van de andere specialisten die je behandelen (binnen of buiten door de meeste zorgverzekeraars geziene praktijken) dat cannabis je weleens kan helpen.
Echter, van die kwaliteit wordt je nou niet echt van je voeten geslagen, en afhankelijk van je verzekering kost het meer dan wat je in de shop betaald.

Succes!
m
mistermarinos91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo,
Er kan in inderdaad redelijk makkelijk over drugs gesproken worden, ik doelde meer op reactie’s als ‘junk, onverantwoord gedrag’ etc. oftewel opmerkingen waar de meeste mensen op dit forum (lijkt mij) niet op zitten te wachten. (kom deze opmerkingen nog vaak tegen hoor, merk ook vaak dat er zo gedacht wordt maar men toch zijn mond houd)
Betreft het oppepende effect van de disco, denken aan dansen is voor mij al vermoeiend en pijnlijk (bij wijze van spreke natuurlijk), ik ben ook al enkele jaren niet meer naar een ‘echte’ discotheek geweest, als ik ooit uitga is het in een kroeg (met krukken:grin:)
Ben nooit echt een uitgaansmens geweest en was altijd de eerste die wou gaan, krijg er (nuchter) persoonlijk dus niet echt energie van hoor!

Betreft het spierverslappende effect, ik heb hier in de buurt inmiddels bijna alle wiet wel geprobeerd, i.i.g. onder de 10 euro per gram:grin: en weet zodoende inmiddels wel welke soorten ik het best verdraag en welke het beste effect hebben. (In totaal +/- 15 shops binnen 30 minuten afstand, dus vrij veel gevarieerd)
Bij de apotheek raadden ze me ook Sativa-soorten aan, maar dat was wel een, uhm, laten we zeggen, persoon waarvan ik vermoed dat hij nog nooit een hijs heeft genomen.
(er de ballen verstand van heeft:grin:)

De ingrediënten in greengo zijn nog hetzelfde, denk inderdaad dat het dan toch aan de dosis THC (en CBD) per inname te wijten is.
De prijs is enkele weken geleden wel omhoog gegaan van 6.95 naar 8.45 euro, per 30 gram.

In ieder geval bedankt voor alle informatie, ik ga even googelen over het CBD verhaal.
Merk trouwens wel dat er hier geen pijl op de wietsoort te trekken is, van AK van de ene shop ontspan ik volledig terwijl ik als ik het bij een andere shop haal bijna het tegenovergestelde ervaar.
En dan is het ook nog zo dat het bij de shops zelf aan de levering ligt, heb regelmatig het idee dat ze er maar een labeltje aanplakken als je begrijpt wat ik bedoel.

In ieder geval bedankt voor alle informatie, ik ga even googelen over het CBD/Indica verhaal, meer ontspanning en minder lamheid is altijd welkom.

Op Amnesia Haze en S5 o.i.d. na is er bij mij trouwens geen een haze die goed effect heeft, zowel op geestelijk als lichamelijk niveau..
White widow heeft ook maar amper effect, en ik heb deze soorten echt regelmatig gerookt, van verschillende shops, uit verschillende steden zelfs en voor een varierende prijs..
Met andere woorden, van AK merk ik meer dan van (super) Silver haze, en dat scheelt toch 3 euro per gram!

Wiet roken wordt me overigens wel aangeraden door mijn reumatoloog, fysiotherapeut en gyropractor maar mijn conservatieve (55+) huisarts wil hiervoor geen recept uitschrijven.
Ik heb overigens geen onstekingsreuma of artritis, (slijtage van gewrichten), maar heb doordat ik te jong begon met Thai-boksen en trainen (sportte vlak voordat alles naar de klote ging 16 uur per week, en dan ook echt sporten) mijn pezen chronisch overbelast.
Nu zijn mijn pezen al 4 jaar aan het werken aan herstel, ik mag en kan mijn lichaam dan ook maar minimaal belasten i.v.m. herstel.

M.v.g. Stoner.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."