#1
Kan er iemand mij een leuke coffeeshop aanraden waar ook Belgen terecht kunnen? Niet om zomaar iets te gaan halen , maar om even lekker te blijven hangen , met leuke mensen en voor een gezellige babbel?
Alvast bedankt en geniet van het mooie weer!
Cheers!
Alvast bedankt en geniet van het mooie weer!
Cheers!
