Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscontroles

controles

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BONGHITLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen,
Aangezien ik Belg ben moet ik nu verplicht een paar stations verder voor men nederlandse groenten nl sittard . Maar ik heb een paar vraagjes.
Ben nu al aantal x met de trein en bus naar sittard gegaan zonder problemen maar ik zag een paar weken geleden in de krant dat er regelmatiger gecontroleerd word op de grens met lanaken en riemst . Nu is mijn vraag of iemand een site of dergelijke weet waar deze controles aangekondigt worden ? Of waneer er een grotere pakkans is , ik ga meestal vrijdag middag .
Zou zonde zijn om zolang te reizen en dan zonder iets terug te keren .
En nog een klein vraagje : wat vinden julie van de skunk in sittard ?
Ik ben de laatste tijd minder tevreden van hun weed en zeker met de hoeveelheid . Lijkt telkens alsof ik geript word . Mischien dat ik morgen gewoon de relax doe . Is die beter qua kwaliteit en quantiteit?
Dank bij voorbaat
Bonghit
B
BONGHITLid
01-01-2024, 00:00
#2
niemand?
wat een dood forum djezes
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
BONGHIT zei:
niemand?
Klik om te vergroten...

Totaal niet bekend daar dus aan mij heb je niks :(
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
BONGHIT zei:
Nu is mijn vraag of iemand een site of dergelijke weet waar deze controles aangekondigt worden ?
Klik om te vergroten...

Geen idee. Lijkt me sterk.

BONGHIT zei:
Of waneer er een grotere pakkans is , ik ga meestal vrijdag middag
Klik om te vergroten...
Zou kunnen, geen ervaring mee.

BONGHIT zei:
wat vinden julie van de skunk in sittard
Klik om te vergroten...
Hiermee kan ik je wel weer helpen. De Skunk is niet echt heel erg goed, de Relax is beter vind ik. Of de Relax goedkoper zal zijn weet ik niet, ik heb me laten vertellen dat de Relax wel betere hasj heeft. Qua wiet hoor ik de meeste mensen toch vaker over de Skunk praten als de Relax.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."