Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaterworks

Waterworks

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit van gehoord ken wel waterhash dat verkopen ze ook bij de tweede kamer kost 40 euro per gram :openmouth:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees in een gerenommeerd dagblad (VK) dat er zoiets als 'waterworks' bestaat, een THC concentraat. Te koop bij de 2e kamer coffeeshop in Amsterdam. Ik heb natuurlijke gezocht op google en kom niet zoveel verder.

Als achtergrond voor mijn vragen, ik rook (verbrand) weed eigenlijk nooit meer, ik eet een brownie of gebruik een verdamper.

Mijn vragen zijn:
- wat is Waterworks exact (waar is de THC in opgelost)?
- heb je het weleens gehad, hoe was dit?
- kun je dit eten of in eten gebruiken?
- kun je dit verdampen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
:)
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is vermoedelijk hetzelfde als waterworks. En heb je waterhash weleens gebruikt?
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dat is mij te duur. Kon het trouwens niet vinden in de volkskrant alleen een artikel over legale weedkwekerijen.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het stond in de VK (V14) van afgelopen donderdag (27FEB14) in een prachtige tekening van Jan Rothuizen (getiteld: De achterdeur). Hij maakt van die uitgebreide tekeningen met commentaar. Altijd een lust voor het oog en slow lezen (kijken).
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat er inderdaad waterhash bedoeld word.
Een andere naam voor dit is ice-o-lator.

om je vragen te beantwoorden:
- http://www.youtube.com/watch?v=Uf0skTsA1bw in dit filmpje word goed uitgelegd hoe deze hash gemaakt word.
- heb dit zelf nog nooit gerookt maar van wat ik gehoord is dit een heel ander soort roken. je rookt heel weinig maar word er knetter stoned van.
- dit kan je neem ik aan net zoals normale hash gebruiken in eten
- dit weet ik niet zeker maar volgens mij kan het net zoals bij BHO ook gewoon.

als je het uitgeprobeerd hebt zou ik graag horen hoe het bevallen is! :stoned:

R0mmelP0t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."