Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspassief roken

passief roken

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat lijkt me zeker niet onmogelijk. Ik ben zelf heel erg geminderd met blowen omdat ik vergelijkbare klachten had en het zat was. Tegenwoordig kan ik niet zo veel meer hebben en als mensen om me heen flink blowen merk ik dat ook. Niet heel heftig, maar ik merk het wel...
D
DingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen weekend was ik bij vrienden die blowen, zelf ben ik na een aantal jaar gestopt vanwege bijwerkingen (paranoia, angstaanvallen). Maandag kreeg ik voor het eerst in ruim een jaar weer last van die bijwerkingen en ik heb zelf het idee dat het komt doordat ik passief mee hebt gerookt. Ook vandaag voel ik me vrij angstig. Mijn vriend zegt dat het niet daardoor kan komen want in het weekend had ik nog nergens last van. Weet iemand of het mogelijk is om door passief mee te roken last van bijwerkingen kan krijgen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me inderdaad best mogelijk. Héél veel zul je wel niet binnenkrijgen, maar onmogelijk lijkt het me niet. Je kunt ook aan je vrienden vragen of ze ergens anders hun joint even willen opsteken/uit de wind gaan zitten? :)

Wiet is een lastige en het is heel goed mogelijk dat je een dag later er pas 'echt' last van krijgt. Natuurlijk is dit geen bewijs dat het echt aan de wiet ligt, maar zoveel moeite zijn die maatregelen toch ook niet? :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
da's in ieder geval handig om eens te vergelijken, dan weet je of het echt daardoor komt.

Op zich logisch dat je het later pas krijgt. THC drukt die klachten vaak een heel eind weg en de klachten komen pas weer als het uitwerkt en uit je bloed is. Daarom wordt er vermoedelijk zo veel geblowd door mensen met die klachten.
J
JohniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is zeer aangenaam en op OK na zeer erkentelijk voor het posten van deze en tal van harte welkom van het nieuwe jaar .... 2015 ..... !!!! :smoke: :stoned: :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."