Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFel geurende en smakende Kush (Strawberry/Apple)

Fel geurende en smakende Kush (Strawberry/Apple)

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze zaterdag een tripje naar Rotterdam gemaakt met enkele vrienden alwaar wij halte hielden bij 'T Geeltje. Hier kocht ik wat Apple Kush en Strawberry Kush. Die allebei heel erg fel naar hun namen ruiken en ook (in mindere mate) ernaar smaken.

Mijn vraag is nu: bespuiten ze deze wiet om deze smaak te bekomen? Ik neem aan van wel, maar ben toch benieuwd of iemand dat kan bevestigen. Voor de rest heeft het namelijk allesbehalve de symptomen van wat ik als "bespoten wiet" beschouw:

1. Assen die aan je joint blijven plakken
2. De joint knettert als je eraan trekt
3. je moet hem constant opnieuw aansteken
4. Als je de wiet vastpakt is die heel erg hard en moeilijk te verkruimelen

Dit heeft die Apple en Strawberry kush helemaal niet, dus ik vroeg me af: ben ik nu naïef om te denken dat deze wiet mss toch niet bespoten is en als het niet bespoten is, hoe bekomen ze die smaak dan?

Mijn eerste indruk was trouwens "wauw, geweldige geur en smaak en ik word er ook nog eens knetterstoned van." Maar de smaak is zo fel dat hij na verloop van tijd wat gaat tegensteken. Volgende keer zal ik iets anders daar proberen. De Amnesia Haze uit de Pluto smaakt beter. Al blijft het natuurlijk leuk om een keer te proberen.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, ze spuiten gaan smaakjes op de wiet, of smaakstoffen in de aarde in zover ik weet. Wel groei/bloei/smaak/thc stimulators. Ik heb ook regelmatig wiet waarin hele aparte smaken naar boven komen. Zo zuiver en smaakvol maak ik maar zelden mee. Maar wat je al zegt: De smaak raakt overwelmed. Op ten duur heb je meer het idee dat je parfum aan het roken bent. (floraal)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed uitkijken wat je aankoopt in Rotterdam. In mijn rookjaren ben ik er meermaals langs geweest. Er zijn goeie soortjes maar ik heb ook al van die knetterwiet mee naar huis gekregen. Structuur van de plukken verteld al veel. 14jaar ervaring en ik wist wel wat te kopen maar heel af en toe had ik wel es knetter wiet te pakken. Denk ook vooral dat het te maken heeft met teveel stoffen waar de wiet mee gekweekt word en te weinig tijd om met water de plant terug zuiver te maken zoals mij het verteld werd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."