#1
Deze zaterdag een tripje naar Rotterdam gemaakt met enkele vrienden alwaar wij halte hielden bij 'T Geeltje. Hier kocht ik wat Apple Kush en Strawberry Kush. Die allebei heel erg fel naar hun namen ruiken en ook (in mindere mate) ernaar smaken.
Mijn vraag is nu: bespuiten ze deze wiet om deze smaak te bekomen? Ik neem aan van wel, maar ben toch benieuwd of iemand dat kan bevestigen. Voor de rest heeft het namelijk allesbehalve de symptomen van wat ik als "bespoten wiet" beschouw:
1. Assen die aan je joint blijven plakken
2. De joint knettert als je eraan trekt
3. je moet hem constant opnieuw aansteken
4. Als je de wiet vastpakt is die heel erg hard en moeilijk te verkruimelen
Dit heeft die Apple en Strawberry kush helemaal niet, dus ik vroeg me af: ben ik nu naïef om te denken dat deze wiet mss toch niet bespoten is en als het niet bespoten is, hoe bekomen ze die smaak dan?
Mijn eerste indruk was trouwens "wauw, geweldige geur en smaak en ik word er ook nog eens knetterstoned van." Maar de smaak is zo fel dat hij na verloop van tijd wat gaat tegensteken. Volgende keer zal ik iets anders daar proberen. De Amnesia Haze uit de Pluto smaakt beter. Al blijft het natuurlijk leuk om een keer te proberen.
Mijn vraag is nu: bespuiten ze deze wiet om deze smaak te bekomen? Ik neem aan van wel, maar ben toch benieuwd of iemand dat kan bevestigen. Voor de rest heeft het namelijk allesbehalve de symptomen van wat ik als "bespoten wiet" beschouw:
1. Assen die aan je joint blijven plakken
2. De joint knettert als je eraan trekt
3. je moet hem constant opnieuw aansteken
4. Als je de wiet vastpakt is die heel erg hard en moeilijk te verkruimelen
Dit heeft die Apple en Strawberry kush helemaal niet, dus ik vroeg me af: ben ik nu naïef om te denken dat deze wiet mss toch niet bespoten is en als het niet bespoten is, hoe bekomen ze die smaak dan?
Mijn eerste indruk was trouwens "wauw, geweldige geur en smaak en ik word er ook nog eens knetterstoned van." Maar de smaak is zo fel dat hij na verloop van tijd wat gaat tegensteken. Volgende keer zal ik iets anders daar proberen. De Amnesia Haze uit de Pluto smaakt beter. Al blijft het natuurlijk leuk om een keer te proberen.