Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJust another smoking monday

Just another smoking monday

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedere maandag gebeurt dit en we vinden dat we wel eens wat anders kunnen doen, alleen weten we nog niet goed wat.

Wie: J,M,H en ik
Wat: hasj (sherazade)
ervaringen: genoeg met hasj en wiet

Ik zal jullie even in mijn standaard maandag laten komen.

Ik ben altijd ontzettend moe op maandag van het weekend en moet herstellen. 9 uur ben ik altijd stipt op kantoor omdat ik te laat komen zelf niet tegen kan en ik graag gewoon op tijd ben. Na een wederom saaie stage dag op kantoor te hebben gehad moet ik 1 uurtje met de bus naar huis om lekker thuis te kunnen uitrusten.

Thuis aangekomen ga ik nog wat voor school doen of ik plof op me bed en ga lekker gamen. Avond eten is aangebroken, soms met me ouders en soms eet ik alleen. Altijd om 1954 pakken wij de bus naar Galgewaard om te gaan sporten. Na het sporten roken de jongens een sigaretje en stappen we de bus in. Op Utrecht centraal lopen we op een relaxt tempo richting de shoppa. Soms wilt iemand eerst pinnen en dan lopen we een andere route. 9 vd 10 keer kopen we hasj en lopen we naar beneden om lekker een jonko te bouwen. Omdat we met z'n 4e zijn laten we altijd 2 of 3 jonkos tegelijkertijd rondgaan. Altijd hebben we dezelfde gesprekken over hoe we de wereld beter kunnen maken of hoe effectief wij nieuwe bedrijven kunnen verzinnen die makkelijk winst gevend zijn. Vaak komt M ineens met een random vraag zoals ''als je een nieuwe opleiding zou moeten kiezen en het maakt niet uit welke, welke had je dan gekozen?''.

Als de shoppa dichtgaat dan gaan we op het bankje tegenover de shoppa een jonko roken en daarna richting de AH to go. Als we onze vreetkicks krijgen hebben we lekker oreo's en andere koek. Terug in ons nederig dorpje word altijd de vraag gesteld ''nog 1 jonko of moeten jullie er vroeg uit?''. Aan de hand of we vroeg op moeten of niet maken we die beslissing. Als we een jonko roken dan doen we dat gelijk bij de bushalte en anders gaan we lekker naar huis ons bedje in.

Dit is kort samengevat mijn maandag, wat zou ik kunnen veranderen dat ik misschien af en toe afwisseling heb, ik begin in een sleur te komen waar ik niet van houd.

Hoe ziet jullie maandag eruit?

groetjes :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
oortjes zei:
wat zou ik kunnen veranderen dat ik misschien af en toe afwisseling heb, ik begin in een sleur te komen waar ik niet van houd.
Klik om te vergroten...
Niet elke week hetzelfde gaan doen lijkt me toch de beste optie om niet in een sleur te komen. De ene keer naar de shop met je vrienden, de andere keer alleen even sporten of gamen, weer een andere keer naar de kroeg. Er zijn genoeg dingen te bedenken lijkt me.

Als je nog studeert en al het idee hebt dat je in een sleur terecht komt doe je iets niet goed, je hebt straks nog genoeg jaren als je werkt om een sleur mee te maken.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
na het sporten een spacecake bakken van spelt. Als je toch gezond bezig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."