Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsControles

Controles

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier in eindhoven moet je meestal een nederlands legitimatiebewijs laten zien bij je aankoop, ik weet niet of ze moeilijk doen als je die niet hebt.

in nederland wordt niet structureel gecontroleerd op buitenlandse "drugstoeristen". dus de grens zal je wel halen. wat ze in belgie verder doen weet ik niet, maar aan de grens is ook geen controle. alleen bij een verhoogde terrorisme dreiging misschien en er is een tijdje controle geweest op mensensmokkel, maar dan nederland in.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nederlands legitimatie bewijs moet al heel lang niet meer.

Ik geloof dat een half jaar geleden bekend was gemaakt dat een aantal steden waaronder eindhoven dat niet meer doen. 2 maanden terug met een belgse vriendin de proef op de som genomen, duidelijk gevraagd of zij het zelf kon kopen en dat kon, ze kreeg het netjes mee met haar belgse identiteits bewijs.

Grenscontrole heb ik nog nooit gezien.
D
DiGiTaL GeOrGeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumgebruikers,

Ik vroeg mij af als iemand van jullie al eens werd tegen gehouden op de terugweg van de shop naar België. Zo ja, wat was er toen allemaal gebeurd?

Ik kijk alvast uit naar jullie reacties!


Grts
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelfs (of vooral?) met die aanslag in Brussel van laatst, werd ik niet gecontroleerd.
D
DiGiTaL GeOrGeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Allemaal bedankt voor jullie reacties! :grin:
Ik vroeg mij inderdaad alleen af als er soms toevallig controles zijn op de grens België/Nederland in verband met mensen die wiet hebben gekocht in NL en terug wouden gaan naar BE.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."