Ik blow nu een paar jaar in periodes.
Wat ik me afvraag is hoe het kan dat het steeds minder sterk lijkt? Als ik na een tijdje weer ga blowen dan slaat die eerste vaak wel in maar na een paar weken word ik er niet meer stoned van. Ik heb ook 2 keer xtc gedaan en daar merkte ik ook dat de tweede keer een stuk minder diep ging om zo maar te zeggen. Ik ga binnenkort een keertje coke proberen ik benieuwd wat dat gaat doen.
#3
Het lijkt minder sterk omdat je eraan gewend raakt, en je van te voren weet wat je kan verwachten.
#4
Combinatie van tolerantie en verwachting.
#5
Je doet jouw forumstatus eer aan. Kudos.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.