#1
Hallo mede forumgebruikers
Ik heb een kant en klare brownie gekregen van een vriendin. Volgens de shop zit er 400mg in. Op zich allemaal goed en veilig en ik weet ook hoe lang het duurt eer je wat merkt, je niet teveel moet nemen, het langer werkt etc etc.
Maar ik heb jaren terug eens een wietbonbon gegeten en daar ziek van geweest. Zweten, misselijk en bijna spugen. Ik heb uren op de bank gelegen omdat ik bij de minste beweging niet goed werd. Duidelijke OD denk ik. Daarna geoefend met eigen gebrouwde hasjmelk. Beetje bij beetje, 100mg ongeveer per keer de dosis verhoogd. Aangezien dat opzich wel goed ging en ik niet ziek werd, wil ik het graag na een tijdje dus weer eens proberen. Veel heb ik die keer niet gemerkt van de hasjmelk omdat ik misschien te voorzichtig was. Ik wil namelijk voorkomen dat ik weer ziek word.
Nu bevat deze brownie +/- 400 mg wiet of hasj, ik heb hem gekregen en die vriendin heeft niet gevraagd of er hasj of wiet in zit. Ik heb op internet gekeken maar kan geen van mijn antwoorden vinden.
Nu mijn vragen:
-Maakt het uit voor de werking of het 400 mg wiet of 400mg hasj is?
-is het verstandig om van te voren te eten of om op lege maag (niet 100% leeg) de brownie te eten?
-hoe lang duurt het effect maximaal (ivm autorijden en dagelijkse dingen)
-zijn er tips om eventueel misselijk worden te voorkomen/verminderen?
-mocht ik na de brownie nog willen blowen, heeft dit erg veel invloed op de brownie effecten?
-ik ben van plan met een kwart te beginnen en eventueel 2 uur later nog een kwart. Is dat een goede dosis voor een beginner?
Misschien bedenk ik zo nog een vraag (of twee) maar zo ver ben ik er wel denk.
(Spannend!)![:grin:]()
Ik heb een kant en klare brownie gekregen van een vriendin. Volgens de shop zit er 400mg in. Op zich allemaal goed en veilig en ik weet ook hoe lang het duurt eer je wat merkt, je niet teveel moet nemen, het langer werkt etc etc.
Maar ik heb jaren terug eens een wietbonbon gegeten en daar ziek van geweest. Zweten, misselijk en bijna spugen. Ik heb uren op de bank gelegen omdat ik bij de minste beweging niet goed werd. Duidelijke OD denk ik. Daarna geoefend met eigen gebrouwde hasjmelk. Beetje bij beetje, 100mg ongeveer per keer de dosis verhoogd. Aangezien dat opzich wel goed ging en ik niet ziek werd, wil ik het graag na een tijdje dus weer eens proberen. Veel heb ik die keer niet gemerkt van de hasjmelk omdat ik misschien te voorzichtig was. Ik wil namelijk voorkomen dat ik weer ziek word.
Nu bevat deze brownie +/- 400 mg wiet of hasj, ik heb hem gekregen en die vriendin heeft niet gevraagd of er hasj of wiet in zit. Ik heb op internet gekeken maar kan geen van mijn antwoorden vinden.
Nu mijn vragen:
-Maakt het uit voor de werking of het 400 mg wiet of 400mg hasj is?
-is het verstandig om van te voren te eten of om op lege maag (niet 100% leeg) de brownie te eten?
-hoe lang duurt het effect maximaal (ivm autorijden en dagelijkse dingen)
-zijn er tips om eventueel misselijk worden te voorkomen/verminderen?
-mocht ik na de brownie nog willen blowen, heeft dit erg veel invloed op de brownie effecten?
-ik ben van plan met een kwart te beginnen en eventueel 2 uur later nog een kwart. Is dat een goede dosis voor een beginner?
Misschien bedenk ik zo nog een vraag (of twee) maar zo ver ben ik er wel denk.
(Spannend!)