Dampkring heb ik nog steeds nooit bezocht omdat Amsterdam gewoonweg een behoorlijk eind vandaan is, en met de auto niet zo prettig is om dicht in de buurt van de dampkring te komen?
(vermoed ik) zeker als je er niet bekend bent ? En ja, dan heb je wel die tomtom maar die is ook niet altijd eerlijk. :P
Dus ik denk dat de trein de beste keuze blijft , en hoever is het dan vanaf centraal naar de Dampkring te voet?
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de wiet daar.
Hier in Brabant kan ik aanbevelen om het Toermalijn eens te bezoeken , die hebben ook een zeer goede reputatie en vriendelijk personeel. Wel wordt je bij de deur gecontroleerd op ID.
Verder een prima shop met een redelijk uitgebreid assortiment aan voornamelijk de strains die vaak in Amsterdam alleen te vinden zijn. Daarom werd Tilburg door sommige Duitsers en Belgen ook wel klein Amsterdam genoemd. Ik noem er even een paar voorbeelden van op: Girl scout coockies platinum (zelf vind ik hem tegenvallen) Ook een hele bekende uiteraard: verdomme ben de naam kwijt, uhhhhhhhhhhhhhh.... Die raar smakende wiet alsof je de sinaasappelschil proeft?
Behoorlijk sativa dominant spul.
Blueberry Kush, Diamond Haze (uit assortiment) , Chiesel, 24 kt gold, (daar zit die ene in verwerkt die ik bedoel maar is dan x kosher kush en dat vind ik net een iets aangenamere variant qua smaak) Space Haze (voorgedraaide) welke strain exact? Volgens hun 100% sativa dominant.
Kosher Kush, Super Lemon Haze en uiteraard nog veel meer soorten die vaak wat exclusiever zijn. Houd er rekening mee dat hun aanbod steeds veranderd en dat sommige niet meer te koop zijn, daar hebben ze nieuwe soorten voor in het assortiment. Vaak prefereren ze DNA Genetics soorten. Die wiet wordt daar gecontroleerd. Boven 30 euro gratis vloei en tip, aansteker, of voorgedraaide keuze uit wiet jointje, hasj, of mix. Ik zou voor de mix gaan
![:wink:]()
Is silver maroc x wiet en is vaak al heftiger dan de meeste voorgedraaide die je koopt. (ook weer niet te hoge verwachting van hebben natuurlijk) Maar prima mixje die je krijgt.
De duurste hoeven inderdaad niet altijd de lekkerste en beste te zijn.
Ik heb behoorlijk lekker wietjes voor tussen de 8 a 12 euro. Uiteraard moet ik wel eens meer uitgeven om een nieuwe strain te ontdekken die wel wat prijziger is. Soms kan dat behoorlijk tegenvallen ten opzichte van goedkopere soorten. Dus in die zin ja, dat wat Bee zegt probeerde ik min of meer ook al duidelijk te maken. Daarnaast kan 1 kweker verschillende soorten white widow hebben staan van verschillende zaad leveranciers bijvoorbeeld. En dus is het de vraag naar welke shop gaat welke white widow? En zoals Bee zegt zijn er zoveel factoren die de sterkte van thc bepalen , dus dat zit ingewikkeld in elkaar.