Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSativa edibles?

Sativa edibles?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BroomstickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik hou persoonlijk niet van roken en wil graag een sativa strain proberen, maar alle edibles lijken vooral Indica te zijn.

Ik wil graag zoveel mogelijk stank voorkomen, vandaar dat het ook moeilijk is om wiet zelf te decarboxyleren en te gebruiken.

Worden sativa edibles ergens verkocht? Of heeft iemand nog een andere suggestie voor een alternatieve ROA met minimale stank? Bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je over een return on assets gaat praten bij spacecake, vraag ik me af of je niet al een spacecake op hebt... maar dat kan aan mij liggen.

Fiets eens wat coffeeshops af, wie weet is er eentje die het verkoopt. Ik vermoed weinig...

Anders lekker zelf bakken joh, beetje kokkerellen is heerlijk :P

EDIT volgens mij ben jij een heel grappig persoon om mee te praten als ik je bericht zo lees
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
EDIT volgens mij ben jij een heel grappig persoon om mee te praten als ik je bericht zo lees
Klik om te vergroten...

Waar baseer jij dit op? :grin: :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Als je over een return on assets gaat praten bij spacecake, vraag ik me af of je niet al een spacecake op hebt... maar dat kan aan mij liggen.
Klik om te vergroten...
Ooit van route of administration gehoord? Of zat je zelf aan de spacecake toen je het bericht typte? :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha ja die heb je natuurlijk ook nog, al past mijn afkorting er ook prima in daar :grin:e

oortjes zei:
SmartieAndMe zei:
EDIT volgens mij ben jij een heel grappig persoon om mee te praten als ik je bericht zo lees
Klik om te vergroten...

Waar baseer jij dit op? :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Omdat ik de woordkeuze van dit hele bericht best grappig vind. Beetje overdreven dat wel..

Over route of administration en stank gesproken, is het eigenlijk mogelijk wiet te pluggen? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."