Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan je met restjes uit een vape?

Wat kan je met restjes uit een vape?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik betwijfel of er nog veel actieve stoffen inzitten, de ideale temperatuur voor wiet vapen ligt zo tussen de 180 tot 210 graden celsius. 210 granden celsius is 410 fahrenheit dus dat kan je vaporizer prima aan.

Misschien heb je hier iets aan.
K
KratomWizardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een vape gekocht, eentje uit China, geweldige aankoop en hij doet het prima :).
Maar ik heb al een gram of 2 "gruis" wat ik niet meer kan vapen, maar het schijnt dat je het bij een joint in kunt roller of er hash of edibles van kan maken.
Denk dat ik er gewoon hash van maak, heb een pijpje besteld en het daar dan gewoon in oproken.
Schijnt dat er nog genoeg actieve stoffen inzitten omdat mijn vape tot 430 farenheit gaat en wiet pas brand bij 530 farenheit.
Op welke manier kan ik van de restjes het best hash maken, of kan ik er beter wat anders mee doen?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bedoel je met gruis? wiet dat je uit je vape heb gehaald? of gewoon niet opgewarmde wiet zegmaar? Als het uit je vape komt zou ik het weggooien. Anders kan je het zo oproken in een joint, of pijpje whatever.

Ook kan je het op een vetvrijpapiertje leggen, deze dichtvouwen en dan met een warme stijltang hard erop duwen zodat al de olie eruit komt. DIt kan je dan in je vape doen.
K
KratomWizardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik betwijfel of er nog veel actieve stoffen inzitten, de ideale temperatuur voor wiet vapen ligt zo tussen de 180 tot 210 graden celsius. 210 granden celsius is 410 fahrenheit dus dat kan je vaporizer prima aan.

Misschien heb je hier iets aan.
Klik om te vergroten...
Yes dank je, daar heb ik zeker wat aan :).
Er gaan dus niet erg veel werkzame stoffen overblijven na het vapen.
Maar ik ga nog even zoeken en mocht ik er hash van kunnen maken zonder al te veel moeite ga ik eens een poging laten, zal hier laten weten hoe het is gegaan.
K
KratomWizardLid
01-01-2024, 00:00
#5
kokosmakroon900 zei:
Wat bedoel je met gruis? wiet dat je uit je vape heb gehaald? of gewoon niet opgewarmde wiet zegmaar? Als het uit je vape komt zou ik het weggooien. Anders kan je het zo oproken in een joint, of pijpje whatever.

Ook kan je het op een vetvrijpapiertje leggen, deze dichtvouwen en dan met een warme stijltang hard erop duwen zodat al de olie eruit komt. DIt kan je dan in je vape doen.
Klik om te vergroten...
Yes, met gruis bedoel ik de donkerbruine stukjes wiet die overblijven na het vapen.
Daar zit dus nog THC in.
Heb een "droge" vape, eentje waar dus geen olie in kan maar wel normale wiet of hash.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
KratomWizard zei:
Er gaan dus niet erg veel werkzame stoffen overblijven na het vapen.
Klik om te vergroten...
Logisch toch... Maargoed als je alsnog wat met je afval wilt doen, veel succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."