Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook jij het liefst je wiet?

Hoe rook jij het liefst je wiet?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook van alles geprobeerd maar de joint rook ik het liefst. Dezelfde redenen als Dunnetjes noemt gelden bij mij ook.

En dan verhouding van 60%wiet rest tabak , dan proef je de wiet goed. Soms wat meer zelden minder wiet erin. Off topic sativa (haze) is mijn favoriet
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal!

Ik ben wat aan het rond kijken bij smartshops na andere manieren om wiet te roken. Heb het naast een normaal jointje 1x in een pijpje en 1x in een waterpijp gerookt en vond het 10x niks.

Ik weet niet echt wat ik zoek dus vraag daarom jullie hulp. Zijn er ook bepaalde manieren om te roken waar je sneller stoned van wordt?

Dus mijn vraag is: Hoe roken jullie je wiet en waarom? Wie weet kan ik dan een keuze maken :)

Have a Nice day!:stoned:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik persoonlijk rook het het liefst in een joint met tabak. Ik heb snel last van de scherpte in mijn keel dus puur of een pijpje kan dan niet. Het gevoel van een pure wiet joint is erg lekker ook maar ik kan dat ivm hoesten niet roken. Ik heb eens een portable vaporiser gebruikt maar dat vond ik ook niet wat. Dat kan aan het apparaat liggen hoor, er zit veel verschil in. Ik blijf gewoon bij het jointje roken. Bevalt een joint gewoon roken niet?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Ik heb ook van alles geprobeerd maar de joint rook ik het liefst. Dezelfde redenen als Dunnetjes noemt gelden bij mij ook.

En dan verhouding van 60%wiet rest tabak , dan proef je de wiet goed. Soms wat meer zelden minder wiet erin. Off topic sativa (haze) is mijn favoriet
Klik om te vergroten...
Ik doe meestal 300/400mg wiet per joint en dan vul ik de rest met tabak.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Ik doe meestal 300/400mg wiet per joint en dan vul ik de rest met tabak.
Klik om te vergroten...

Jij rookt dikke toeters!

Ik doe liever 100-200mg erin en een kleine stick draaien. Dikke toeters vind ik niets.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Ik persoonlijk rook het het liefst in een joint met tabak. Ik heb snel last van de scherpte in mijn keel dus puur of een pijpje kan dan niet. Het gevoel van een pure wiet joint is erg lekker ook maar ik kan dat ivm hoesten niet roken. Ik heb eens een portable vaporiser gebruikt maar dat vond ik ook niet wat. Dat kan aan het apparaat liggen hoor, er zit veel verschil in. Ik blijf gewoon bij het jointje roken. Bevalt een joint gewoon roken niet?
Klik om te vergroten...
Een joint roken bevalt me prima, alleen als ik een paar jointjes op heb, heb ik nooit echt meer zin om te draaien. Heb ook gekeken naar zo draai apparaat die ik in huis ga halen. Maar wat anders is ook leuk als een beetje afwisseling
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
oortjes zei:
Jij rookt dikke toeters!

Ik doe liever 100-200mg erin en een kleine stick draaien. Dikke toeters vind ik niets.
Klik om te vergroten...

Ik draai met lange vloe en tip. Dan is 300/400 niet heel veel toch? Bij de shop zijn de voorgedraaide ook 400 en soms zelfs 500mg bij white Widdow.
300mg noem ik altijd een "kleintje". Mijn "nog wat willen doen" jointje is dat.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik blow dan is het ook altijd in de vorm van een joint. Niet teveel tabak. Pijpje, bong,... komt allemaal te hard aan in de keel zoals meerdere hier vermelden. Vapen nooit geprobeerd maar wil het wel nog es doen. Zelf een vaper aankopen lijkt me wel wat te duur voor 1x per maand te gebruiken of minder. Als je meermaals per week/maand blowt kan dit mss wel voordeliger zijn dan...

Ik ben ook van mening 300mg per joint. 200mg kan ook nog als de wiet wat sterker is. 100mg is echt te weinig. Heb het natuurlijk nog niet geprobeerd maar toen ik dagelijks blowde was 100mg te vergelijken met een peuk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
toen ik dagelijks blowde was 100mg te vergelijken met een peuk.
Klik om te vergroten...

Hahaha ja dit dus! :lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."