Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop in

Coffeeshop in

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwamen jullie toen jullie minderjarig waren al de shop binnen
En hoe deden jullie dat nou?
Ben 17 paar keer geprobeerd altijd geweigerd
Pas februari 17 :worried:
En welke shops in Amsterdam liefst centrum dam Nieuwmarkt spui Leidse Elandsgracht etc laten ze je binnen zonder id te controleren
Ben zelf erg mager dus vandaar miss waarom ze me neit binnen laten
Laat nu wel een vriend van me halen maar geen Zin om de heletijd voor of na werk met hem af te spreken
Iemand tips??
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wachten tot je 18 bent.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad wachten tot je 18 bent. 17 februari is niet ver meer en de shops gaan zeker niet weglopen. Sommige shops zijn natuurlijk wel wat lax in verband met passcontrole maar onder de 18 geraak je niet binnen of je moet er al uitzien als een volwassen twintiger...
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
AHa inderdaad is toch maar 5 maanden lijkt inderdaad kort maar nu je bijna 18 wordt wordt/Lijkt het inderdaad lang
In die tijd gewoon elke dag me vriend naar shoppa sturen
Vandaag is me pa'tje naar shoppa voor me geweest Johnny en kon gewoon mee gruwelijk
Ze hebben niet eens ID gevraagd aan mij
Hij zegt Miss na een tijdje krijg je daar ook alleen mee
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
vraag aan mensen, dealers of je pa indd.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
oortjes zei:
vraag aan mensen, dealers of je pa indd.
Klik om te vergroten...

Dealers doe ik niet aan
Vraag altijd aan me oudere vrienden of Collega's of afentoe haalt me pa voor me

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."